بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳
انعقاد قرارداد سه جانبه
مدیرعامل شرکت دانش بنیان پویا نیرو گفت: دو طرح توسعه داریم. یک طرح در بخش دکل است که برای سال ۱۴۰۴ به بهره برداری خواهد رسید. دیگری صادرات است که در نظر داریم آن را توسعه دهیم.
کد خبر : ۲۸۴۲۱۵
نویسنده :
مینا علیزاده

شهریار پرویزی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان پویا نیرو در گفتگو با بورس نیوز، درخصوص این شرکت اظهار کرد: شرکت در سال ۱۴۰۰ با ادغام چهارشرکت تاسیس شد و توانستیم با گذشت زمان به هدف برسیم.

وی با اشاره به معافیت مالی بیان کرد: در خصوص معافیت مالیاتی باید بگوییم که هزینه‌های شرکت‌های دانش بنیان برای واحد تحقیق و توسعه معاف از مالیات است. کالا‌های دانش بنیان در گرید نوع اول معاف از مالیات است.

پرویزی درخصوص طرح‌های توسعه‌ای شرکت در سال ۱۴۰۳ بیان کرد: ما در امیدنامه مطرح کردیم که دو طرح توسعه داریم. یک طرح در بخش دکل است که برای سال ۱۴۰۴ به بهره برداری خواهد رسید. دیگری صادرات است که در نظر داریم آن را توسعه دهیم.

وی درباره ناترازی انرژی توضیح داد: یکی، دو سال است که در بخش فناوری معاونت ریاست جمهوری درباره ناتراژی انرژی مباحثی داشتیم. قرارداد سه جانبه بین دولت که مجری آن وزارت نیرو خواهد بود، فناوری معاونت ریاست جمهوری و شرکت دانش بنیان پویا نیرو منعقد خواهد شد که بخشی از ناترازی انرژی برطرف می‌شود.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان پویا نیرو در پایان گفت:از روزی که شرکت دانش بنیان پویا نیرو، وارد بورس شد و به سهامی عام تبدیل شد، دیدگاه تفکری ما تغییر کرده است. سختگیری‌های بیشتری درخصوص شفافیت داریم. از تمام بستگان تقاضا کردم که در محل کار دیگری مشغول به کار شوند. همه ورودی و خروجی منابع نقدینگی را به یک بانک منتقل کردیم تا همه مسائل شفاف باشد. از نیرو‌های بسیار کارآمد نیز به عنوان جایگزین استفاده کنیم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.