بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۶
حضور برجسته بیمه‌دات‌کام در نمایشگاه فاینکس، با پخش زنده گفت‌وگوهای تخصصی مالی و بیمه
شانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، که به نام فاینکس نیز شناخته می‌شود، از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ مرداد در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.
کد خبر : ۲۸۴۲۴۶
نویسنده :
مینا علیزاده
 

شانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، که به نام فاینکس نیز شناخته می‌شود، از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ مرداد در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد. این رویداد با حضور ویژه و فعال بیمه‌دات‌کام در کنار سایر برند‌های معتبر صنعت مالی بیمه، با استقبال خوب بازدیدکنندگان مواجه شد.

ویژگی‌های برجسته نمایشگاه فاینکس

نمایشگاه فاینکس ۲۰۲۴ به عنوان بزرگ‌ترین رویداد مالی کشور، میزبان بیش از ۱۰۰ شرکت داخلی و خارجی بود. شرکت‌های مطرح در حوزه‌های فناوری مالی (فین‌تک)، صرافی‌های سنتی و رمزارز، بانک‌ها، بیمه‌ها، کارگزاری‌ها و... در این نمایشگاه حضور فعال داشتند. نمایشگاه بورس، بانک و بیمه هدف اصلی خود را معرفی و ترویج خدمات و محصولات مالی قرار داده و با برگزاری کارگاه‌های آموزشی رایگان و جلسات پرسش و پاسخ، آگاهی بازدیدکنندگان را در زمینه‌های بورس، بانک و بیمه افزایش می‌دهد.

حضور بیمه‌دات‌کام به عنوان حامی استودیو پخش زنده

بیمه‌دات‌کام، مشابه سال گذشته، به عنوان حامی استودیو پخش زنده گفتگو‌های تخصصی مالی در نمایشگاه فاینکس ۲۰۲۴ (بورس، بانک، بیمه ۱۴۰۳) حضور یافت. این استودیو فرصتی برای گفتگو با مدیران و فعالان برجسته صنعت مالی، بانکی و بیمه‌ای کشور فراهم آورد.

گفتگو‌های جذاب با مدیران برجسته

در این جلسات، مدیران معتبر شرکت‌ها به مباحثی نظیر نوآوری در صنعت بیمه، سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه در ایران، بازاریابی مالی، بیمه سایبری و ریسک‌های نوظهور، برتدینگ در صنعت بیمه، نقش لندتک در صنعت بیمه و... پرداختند. 

حضور چهره‌های سرشناس دیگر

بهاره شریفیون، مدیرعامل هلدینگ سپاس، نیز در استودیو به معرفی پروژه‌های جدید این هلدینگ شامل خدمات آنلاین در حوزه قطعات خودرو، خدمات نوین پستی و خدمات هوش مصنوعی در صنعت نفت پرداخت.

حضور برجسته بیمه‌دات‌کام در نمایشگاه فاینکس، با پخش زنده گفت‌وگوهای تخصصی مالی و بیمه

علاوه بر بهاره شریفیون، چهره‌های سرشناس دیگری همچون علی استاد هاشمی، مدیرکل بیمه مرکزی؛ مهران رضوانی، مدیرعامل بیمه تجارت نو؛ علی صلاحی‌نژاد، مدیرعامل بیمه سینا؛ علی اکبر گلشنی، مدیر تحول دیجیتال بیمه دی؛ معصومه طهماسبی، مدیر اداره نوآوری و توسعه اکوسیستم دیجیتال بیمه دی؛ و وحید غفاری، مدیر توسعه نرم‌افزار بیمه میهن نیز در این گفتگو‌ها شرکت داشتند.

گفتگو‌های تخصصی در این رویداد تنها به افراد نامبرده محدود نشد و در طول نمایشگاه، بیش از ۶۰ گفتگو با راهبری آرش سروری برگزار شد. محمد طباطبایی، مدیرعامل بیمه دات‌کام، و سهیل صدیقی، مدیر ارتباطات بازاریابی این شرکت، به همراه سایر نمایندگان بیمه‌دات‌کام، به عنوان حامیان استودیو پخش زنده، درباره بیمه دیجیتال و تحولات صنعت بیمه به تبادل نظر پرداختند.

حضور برجسته بیمه‌دات‌کام در نمایشگاه فاینکس، با پخش زنده گفت‌وگوهای تخصصی مالی و بیمه

حضور برجسته بیمه‌دات‌کام در نمایشگاه فاینکس، با پخش زنده گفت‌وگوهای تخصصی مالی و بیمه

 

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.