بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
تایر رادیال سیمی محصول جذاب تولیدی ایران تایر بود؛

بازار صادراتی "پتایر" در حال داغ شدن

بازار صادراتی
مقدار فروش محصولات تولیدی ایران تایر در آغاز فصل تابستان ۲ هزار و ۳۸۴ تن از محصولات خود را به فروش رساند.
کد خبر : ۲۸۴۲۸۴
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت تولیدی ایران تایر در چهارمین ماه از سال جاری میزان درآمدی که از فروش محصولات «نواد (فلاپ)، تایر بایاس، تایر رادیال سیمی» در بازار‌های داخلی و صادراتی به دست آورد برابر با مبلغ ۳۵۶ میلیارد تومان بود و از ابتدای سال مالی (منتهی به اسفندماه سال ۱۴۰۳) تا انتهای تیرماه نیز مجموع درآمد تجمیعی خود را یک هزار و ۳۸۵ میلیارد تومان به اطلاع سهامداران رساند.

میزان سرمایه‌ای که پتایر در عملکرد خود به ثبت رسانده مبلغی برابر با یک هزار و ۴۰۴ میلیارد تومان بود، میانگین درآمد پتایر ۴ درصد بالاتر از میانگین درآمدی در ۳ ماه آغازین سال جاری بود.

بازار صادراتی

همان‌طور که گفته شد مجموع درآمد ماهانه تولیدی ایران تایر در چهارمین سپری‌شده از سال جاری مربوط به ۲ بازار داخلی و صادراتی بود. بیشترین درآمدزایی این لاستیک فروش مربوط به بازار داخل کشور بود که سهم ۹۹ درصدی از درآمد‌ها را به خود اختصاص داده بود.

شرکت تولیدی ایران تایر در تیرماه میزان درآمد ماهانه‌ای که از فروش محصولات شناسایی کرد نسبت به تیرماه سال گذشته شاهد افزایش ۴۹ درصدی بود. مجموع درآمد تجمیعی این شرکت نیز در مقایسه با سال گذشته در مدت زمان مشابه ۵۱ درصد رشد را تجربه کرد. 

بازار صادراتی

در ادامه گفتنی است که در بازار صادراتی پتایر موفق به کسب درآمد یک میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومانی شده است و این مبلغ نسبت به ماه گذشته ۱۸ درصدافزایش یافته است. از ابتدای سال مالی تاکنون در ۲ ماه خردادماه و تیرماه در این بازار حضور پیدا کرده است.

بازار صادراتی

مقدار فروش محصولات تولیدی ایران تایر در آغاز فصل تابستان ۲ هزار و ۳۸۴ تن از محصولات خود را به فروش رساند. پرفروش‌ترین محصول پتایر در تیرماه متعلق به تایر رادیال سیمی با یک هزار و ۷۰۷ تن بود، درآمد حاصل از فروش این محصول نیز ۲۳۳ میلیارد تومان بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.