بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴
رشد ۲۸ درصدی درآمد ماهانه "ونوین" نسبت به دوره مشابه سال گذشته؛

"ونوین" به تراز مثبت ۳۹ درصدی رسید

بانک اقتصاد نوین در مردادماه سال جاری تراز مثبت ۳۹ درصدی را به ثبت رساند و همچنین سود عملیاتی یک هزار و ۵۲ میلیارد تومانی را از آن خود کرد.
کد خبر : ۲۸۴۷۲۲
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

بانک اقتصاد نوین در گزارش فعالیت مردادماه ۱۴۰۳ مجموع درآمدی که از بخش تسهیلات اعطایی در سامانه کدال به ثبت رساند مبلغی بالغ‌بر برابر با ۳ هزار و ۷۴۸ میلیارد تومان بود، همچنین طی ۵ ماهه گذشته از ابتدای سال مالی نیز مجموع درآمد تجمیعی که از تسهیلات اعطایی شناسایی شد برابر با ۱۸ هزار و ۱۱۶ میلیارد تومان بود.

بر اساس آخرین گزارش ماهانه این بانک مبلغی که بانک اقتصاد نوین در پنجمین ماه از سال جاری جهت سود سپرده سرمایه‌گذاری به مشتریان پرداخت کرد بالغ‌بر ۲ هزار و ۶۹۶ میلیارد تومان بود.

ونوین به تراز مثبت ۳۹ درصدی رسید+بورس نیوز

تسهیلات وصولی که بانک اقتصاد نوین در مردادماه از خود بر جای گذاشت برابر با ۲۶ هزار و ۸۴۰ میلیارد تومان اعلام کرد. از طرفی "ونوین" میزان سرمایه ثبت‌شده خود را طی این دوره ۶ هزار و ۸۵ میلیارد تومان شناسایی کرد.

بانک اقتصاد نوین در مردادماه سال جاری تراز مثبت ۳۹ درصدی را به ثبت رساند و همچنین سود عملیاتی یک هزار و ۵۲ میلیارد تومانی را از آن خود کرد.

میزان درآمد تسهیلات اعطایی "ونوین"

بانک اقتصاد نوین درآمدی ماهانه که در مردادماه از بخش تسهیلات اعطایی کسب کرد، رشد ۲۸ درصدی را نسبت به دوره مشابه سال گذشته مشاهده کرد و درآمد تجمیعی این بانک نیز که تاکنون ۱۸ هزار و ۱۱۶ میلیارد تومان به ثبت رسیده در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۴۳ درصد افزایش را در پی داشت.

ونوین به تراز مثبت ۳۹ درصدی رسید+بورس نیوز

ونوین در مردادماه مجموع درآمد عملیاتی که از محل تسهیلات اعطایی، سپرده‌گذاری، اوراق بدهی، سرمایه‌گذاری و کارمزد شناسایی کرد نیز مبلغی برابر با ۴ هزار و ۴۳۲ میلیارد تومان بود که در این بین بیشترین سهم را تسهیلات اعطایی با ۸۵ درصد از کل درآمد‌های عملیاتی در اختیار داشت.

ونوین به تراز مثبت ۳۹ درصدی رسید+بورس نیوز

بانک اقتصاد نوین در مردادماه بیشترین درآمدزایی که از محل تسهیلات اعطایی به همراه داشت مربوط به بخش‌های «مرابحه» و «خرید دین» بود، مبالغ درآمدزایی بخش‌های نام‌برده شد به ترتیب برابر با ۲ هزار و ۷۳۵ میلیارد تومان و ۶۹۲ میلیارد تومان به ثبت رسید.

میزان پرداختی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری "ونوین" 

میزان پرداختی‌های این بانک در مردادماه ۱۴۰۳ برابر با ۲ هزار و ۶۹۶ میلیارد تومان بود که در مقایسه با ماه گذشته ۳ درصد افزایش پیدا کرد، پرداختی‌ها جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری در ۵ ماه ابتدای سال مالی برابر با ۱۳ هزار و ۳۱۵ میلیارد تومان بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.