بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲
حفاری شمال ۲۸۵ میلیارد تومانی درآمد ماهانه دشت؛

رشد درآمدهای تجمیعی "حفاری" در مردادماه

رشد درآمدهای تجمیعی
بیشترین میزان درآمد به ثبت رسیده حفاری شمال در مردادماه مربوط به بخش «دکل دریایی سحر۲» با مبلغی نزدیک به ۸۷ میلیارد تومان بود.
کد خبر : ۲۸۵۱۰۷
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت حفاری شمال در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری درآمدی که طی دوره یک‌ماهه از ارائه خدمات شناسایی کرد معادل ۲۸۵ میلیارد تومان بود و از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه نیز درآمد‌های ارائه‌شده حفاری شمال یک هزار و ۸۲۱ میلیارد تومان گزارش شد. سرمایه ثبت‌شده از سوی این شرکت طی ۵ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به ثبت رسیده است. 

درآمد‌های شناسایی‌شده حفاری شمال

درآمد ثبت شده حفاری شمال در مردادماه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۴ درصد کاهش یافت و از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه نیز با رشد درآمد ۱۷ درصدی (معادل ۲۶۷ درصدی) مواجه بود و لازم به ذکر است که شرکت حفاری شمال درآمدی که در مردادماه سال جاری ارائه کرد به میانگین درآمدی ۳۶۴ میلیارد تومانی رسید.

رشد درآمدهای تجمیعی حفاری در مردادماه+بورس نیوز

بیشترین میزان درآمد به ثبت رسیده حفاری شمال در مردادماه مربوط به بخش «دکل دریایی سحر۲» با مبلغی نزدیک به ۸۷ میلیارد تومان بود و رتبه بعدی نیز متعلق به بخش «پروژه مدیریت اکتشاف» با ۵۴ میلیارد تومان بود. از ابتدای سال مالی تاکنون نیز پروژه گلخاری با ۴۲۲ میلیارد تومان، بیشترین سهم درآمدزایی را در اختیار داشت.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.