بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۰
اوج درآمدزایی بانک اقتصاد نوین در شهریورماه ماه نمایان شد؛

قدرت‌نمایی "ونوین" در کسب درآمد تسهیلات اعطایی

قدرت‌نمایی
بانک اقتصاد نوین در شهریورماه مجموع درآمد‌های عملیاتی محقق‌شده خود را طی این دوره برابر با ۴ هزار و ۸۲۶ میلیارد تومان اعلام کرد که عمده‌ترین آن‌ها مربوط به تسهیلات اعطایی است.
کد خبر : ۲۸۵۵۷۲
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

بانک اقتصاد نوین در گزارش فعالیت شهریورماه ۱۴۰۳ مجموع میزان درآمدی که از بخش تسهیلات اعطایی به ثبت رساند برابر با ۴ هزار و ۲۲۹ میلیارد تومان اعلام شد، همچنین طی ۶ ماهه سپری‌شده از سال مالی نیز درآمدی که از تسهیلات اعطایی حاصل کرد برابر با ۲۲ هزار و ۳۴۶ میلیارد تومان بود. 

طبق گزارش صورت گرفته، مبلغی که بانک اقتصاد نوین در شهریورماه جهت سود سپرده سرمایه‌گذاری به مشتریان پرداخت کرد بالغ‌بر ۲ هزار و ۷۳۷ میلیارد تومان بود. 

قدرت‌نمایی

تسهیلات وصولی به ثبت رسیده توسط بانک اقتصاد نوین در شهریورماه برابر با ۱۱۸ هزار میلیارد تومان بود. از طرفی "ونوین" میزان سرمایه ثبت‌شده خود را طی این دوره ۶ هزار و ۸۵ میلیارد تومان اعلام کرد گفتنی است که این بانک در شهریورماه سال جاری تراز مثبت ۵۵ درصدی را به ثبت رساند.

میزان درآمد تسهیلات اعطایی "ونوین"

درآمدی ماهانه که این بانک توانست در شهریورماه از بخش تسهیلات اعطایی به دست آورد، نسبت به ماه گذشته رشد ۱۳ درصدی را از خود بر جای گذاشت و همچنین در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با ۲۳ درصد افزایش درآمد روبه‌رو بود. 

قدرت‌نمایی

بیشترین درآمدی که "ونوین" در شهریورماه از تسهیلات اعطایی کسب کرد مربوط به بخش‌های «مرابحه» و «خرید دین» بود، مبالغ این بخش‌ها به ترتیب برابر با ۳ هزار و ۱۲۴ میلیارد تومان «مرابحه» و ۵۴۴ میلیارد تومان مربوط به «خرید دین» بود.

بانک اقتصاد نوین در شهریورماه مجموع درآمد‌های عملیاتی محقق‌شده خود را طی این دوره برابر با ۴ هزار و ۸۲۶ میلیارد تومان اعلام کرد که عمده‌ترین آن‌ها مربوط به تسهیلات اعطایی است.

میزان پرداختی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری "ونوین" 

بر اساس این گزارش، میزان پرداختی‌های این بانک در شهریورماه ۱۴۰۳ برابر با ۲ هزار و ۷۳۷ میلیارد تومان بود که در مقایسه با ماه گذشته رشد ۲ درصدی را به همراه داشت، پرداختی‌ها جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری در ۶ ماه ابتدای سال مالی برابر با ۱۶ هزار میلیارد تومان بود

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.