بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۹
شرکت تامين سرمايه کيميا در کدال در عملکرد ماهانه اعلام کرد؛

رشد ۱۴۰ درصدی سود سرمایه گذاری‌های "تکیمیا" در شهریور سال جاری

رشد ۱۴۰ درصدی سود سرمایه گذاری‌های
شرکت تامین سرمایه کیمیا در گزارش کدال سود سرمایه گذاری‌ها را در شهریور امسال نسبت به ماه قبل آن با ۱۴۰ درصد رشد منتشر کرد.
کد خبر : ۲۸۵۷۹۶
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، شرکت تامین سرمایه کیمیا با نماد ثبت شده " تکیمیا "، گزارش ماهانه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ را در کدال منتشر کرد. بر اساس این گزارش نماد تکیمیا، سود سرمایه گذاری‌ها را از صندوق‌ها و سرمایه گذاری در اوراق بدهی را معادل ۹۵ میلیارد تومان اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه ماه قبل آن از رشد ۱۴۰ درصدی برخوردار بوده است.

این درآمد به دست آمده از سود سرمایه گذاری ها، از صندوق‌ها ۶۶ میلیارد تومان و از سرمایه گذاری در اوراق بدهی ۲۹ میلیارد تومان گزارش شده است.

لازم به ذکر است که مجموع درآمد از سود سرمایه گذاری‌ها د ر ۶ ماهه سالجاری ۳۶۵ میلیارد تومان بوده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد ۴۲ درصدی برخوردار بوده است.

همچنین بر اساس این گزارش کدال، تامین سرمایه کیمیا در شهریورماه از خدمات ارائه شده درآمدی ۱۷ میلیارد تومانی کسب کرده است که این درآمد کسب شده از تعهد پذیرنویسی، بازارگردانی، پذیرش سمت متولی صندوق و درآمد مدیریت صندوق‌های سرمایه گذاری، سبدگردانی، مشاوره، عرضه و پذیرش و درآمد سهام است و بیشترین میزان درآمد از بازار گردانی معادل ۸ میلیارد تومان درآمد، درآمد پذیرش سمت متولی صندوق و درآمد مدیریت صندوق‌های سرمایه گذاری نزدیک به ۸ میلیارد تومان به دست آمده است.

مجموع درآمد محقق شده از ۶ ماهه سالجاری معادل ۱۳۱ میلیارد تومان است که نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد ۲۲۹۳ درصدی برخوردرا است. درآمد محقق شده این شرکت در ۶ ماهه سال گذشته معادل ۶ میلیارد تومان بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.