بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷
آسیاتک در شهریورماه با افزایش ۳۷ درصدی نسبت به عملکرد سال گذشته همراه بود؛

افزایش درآمد‌های آسیاتک در ۳ ماهه دوم

افزایش درآمد‌های آسیاتک در ۳ ماهه دوم
میزان درآمدی که "آسیاتک" در ششمین ماه از سال جاری به ثبت رساند نزدیک به ۴ درصد بالاتر از میانگین درآمد ماهانه طی ۵ دوره گذشته بود.
کد خبر : ۲۸۵۸۰۱
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در گزارش فعالیت ماهانه‌ای که در شهریورماه سال جاری از خود بر جای گذاشت مربوط به موضوعات «خدمات اینترنت، خدمات فناوری اطلاعات و فروش کالا» بود، آسیاتک میزان درآمدی که از بخش‌های گفته‌شده شناسایی کرد برابر با ۲۳۷ میلیارد تومان بود

میزان درآمدی که "آسیاتک" در ششمین ماه از سال جاری به ثبت رساند نزدیک به ۴ درصد بالاتر از میانگین درآمد ماهانه طی ۵ دوره گذشته بود و همچنین درآمد تجمیعی که از سوی این شرکت طی ۶ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی به ثبت رسید، ۶۶ درصد از درآمد ۱۲ ماهه سال مالی گذشته را در برگرفته است.

درآمد تجمیعی این شرکت تا آغاز نیمه دوم سال جاری بالغ‌بر یک هزار و ۳۸۱ میلیارد تومان به دست آورد، میزان درآمدی که "آسیاتک" در ششمین ماه از سال مالی حاصل کرد به میانگین درآمدی ۲۳۰ میلیارد تومان دست پیدا کرد.

درآمد‌های آسیاتک تا شهریورماه ۱۴۰۳

"آسیاتک" در پایان شهریورماه سال جاری درآمد ماهانه‌ای که از ارائه خدمات و فروش در کارنامه مالی خود به اطلاع سهامداران رساند نسبت به دوره مشابه سال گذشته توانست به افرایش ۳۷ درصدی دست پیدا کند. همان طور که گفته شد درآمد تجمیعی که "آسیاتک" در ۶ ماه گذشته از ارائه خدمات و فروش حاصل کرد برابر با مبلغ ۲۳۰ میلیارد تومان بود، درآمد به‌دست‌آمده در دوره مشابه سال گذشته برابر با ۹۶۶ میلیارد تومان بود و اکنون با رشد ۴۳ درصدی به مبلغ کنونی رسیده است.

افزایش درآمد‌های آسیاتک در ۳ ماهه دوم+بورس نیوز

بیشترین درآمدزایی که شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در شهریورماه سال جاری به ثبت رساند مربوط به «درآمد خدمات اینترنت» با ۱۶۱ میلیارد تومان بود که در مقایسه با شهریورماه سال گذشته شاهد رشد ۴۳ درصدی بود، میزان درآمد حاصل‌شده از بخش خدمات اینترنت در شهریورماه ۱۴۰۳ دربرگیرنده‌ی ۶۸ درصد از درآمد ماهانه "آسیاتک" بود.

مابقی درآمد‌هایی که آسیاتک از بخش‌های «خدمات فناوری اطلاعات و فروش کالا» شناسایی کرد به ترتیب برابر با ۷۱ میلیارد تومان و ۵ میلیون تومان بود.

افزایش درآمد‌های آسیاتک در ۳ ماهه دوم+بورس نیوز

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در ۳ ماه نخست سال جاری ۶۵۳ میلیارد تومان درآمدزایی داشت و در ۳ ماهه منتهی به شهریورماه نیز مجموع درآمدزایی‌های خود را برابر با ۷۲۷ میلیارد تومان به ثبت رساند، هم‌اکنون شاهد رشد ۱۱ درصدی درآمد‌های عملیاتی آسیاتک در ۳ ماهه دوم سال نسبت به ۳ ماهه نخست سال هستیم.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.