بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶
ایران به آنچه می گوید، قاطعانه عمل می کند
سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی و حامیان آن بدانند ایران به آنچه می‌گوید، قاطع عمل می‌کند.
کد خبر : ۲۸۵۸۲۶
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه کشورمان با اشاره به پاسخ موشکی سخت جمهوری اسلامی ایران به رژیم جنایت کار صهیونیستی، در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مبتنی بر ماده ۵۱ منشور ملل متحد، حق دفاع مشروع و حمایت از امنیت، حاکمیت و تمامیت سرزمینی ایران در مقابل متجاوزان متوهّم و خیره سر، قاطع و محکم عمل کردیم. 

کنعانی افزود: توانایی، شجاعت، قدرت و اقتدار دفاعی قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران و در رأس آن‌ها حکمت، درایت و صلابت فرماندهی معظم کل قوا، موجب فخر و اعتزاز همه ایرانیان است. 

سخنگوی وزارت خارجه با تاکید بر اینکه به ثبات و امنیت منطقه پایبندیم و در مقابل متجاوزان سخت عمل خواهیم کرد، گفت: رژیم صهیونیستی و حامیان آن بدانند جمهوری اسلامی ایران به آنچه می‌گوید، قاطع عمل می‌کند.

کنعانی ادامه داد: هیچ اقدام ماجراجویانه و نسنجیده‌ای علیه حاکمیت و تمامیت سرزمینی و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران بی پاسخ نخواهد ماند.

سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه یکبار دیگر اثبات شد دستان بلند ایران به هر نقطه‌ای که اراده کند، می‌رسد، گفت: چهره آینده منطقه و غرب آسیا را صاحبان منطقه و ملت‌های اصیل و ریشه دار آن ترسیم خواهند کرد، نه اشغالگران و متجاوزان بی ریشه و بی هویت.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.