بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸
تقدیر از برترین‌های ایمنی و آتش نشانی نفت ستاره خلیج فارس
در مراسمی که به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی در پالایشگاه ستاره خلیج فارس برگزار شد، از برترین‌های ایمنی و آتش نشانی در این مجموعه پالایشی کشور تقدیر به عمل آمد.
کد خبر : ۲۸۵۸۴۸
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، غلامحسین رمضان پور، مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس، ضمن عرض تبریک روز آتش نشانی و ایمنی به کارکنان زحمت کش پالایشگاه ستاره خلیج فارس گفت: در این روز بنده قدردان زحمات شما عزیزان هستم، همچنین امیدوارم هر روز بهتر از روز گذشته شاهد موفقیت‌های هرچه بیشتر پالایشگاه ستاره خلیج فارس در سطح منطقه و کشور بوده و با همت، تلاش و مردانگی‌ای که شما در سطح شرکت انجام می‌دهید هرگز شاهد کوچک‌ترین حادثه ناگواری برای همکاران عزیزمان و تاسیسات پالایشگاه نباشیم.

وی افزود: همه‌ ما کارمند اداره ایمنی و در خدمت آن‌ها هستیم چرا که اداره ایمنی تعداد نیروی محدودی را در اختیار دارد که این تعداد نیرو نقش راهبری کننده، نظارت و اجرا کننده کار‌های تمامی همکاران در واحد‌های عملیاتی را دارند، لذا همه ما باید خود را کارمند اداره ایمنی دانسته و خود را ملزم به اجرای دستور العمل‌ها و مقررات واحد HSE در بخش ایمنی بدانیم.

رمضان پور ادامه داد: ما باید بتوانیم بهتر از همیشه با حفظ و صیانت از تاسیسات، تجهیزات و از همه مهمتر نیروی انسانی‌ای که در این محدوده در حال فعالیت هستند از این سرمایه‌ها محافظت کنیم.

هادی گل بابایی، معاون تولید شرکت نفت ستاره خلیج فارس ضمن تبریک این روز به تمامی کارکنان واحد ایمنی و آتش نشانی بیان کرد: HSE در پالایشگاه ستاره خلیج فارس یک دپارتمان مجزا نیست و فرهنگ آن در همه کارکنان وجود داشته و آن را یک الزام برای خود می‌دانند.

وی افزود: ما فرهنگ HSE را در تمام سمت‌های سازمانی پالایشگاه ستاره خلیج فارس می‌بینیم و جای مباهات دارد که تمام دستورالعمل‌هایی که در HSE شرکت نفت ستاره خلیج فارس ارائه می‌شود به عنوان یک نماد و الگو در تمام پالایشگاه‌های کشور در حال انجام شدن است.

مهرداد دهداری، مدیر HSED شرکت نفت ستاره خلیج فارس نیز ضمن عرض تبریک روز آتش نشان و ایمنی به کارکنان این واحد در شرکت نفت ستاره خلیج فارس گفت: امیدواریم طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در سال آینده بتوانیم برنامه‌های استراتژیک و عملیاتی‌مان را پیش برده و همچنین در راستای آموزش نفرات و تکمیل تجهیزات به روز باشیم.

وی افزود: در این روز به همه‌ی دوستانی که از پیش راه اندازی و راه اندازی واحد‌ها حضور داشته و ارزیابی‌های لازم را انجام داده تا این واحد‌ها به بهره برداری برسند، تبریک عرض نموده و آرزوی سلامتی روز افزون را برای آن‌ها خواستارم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.