بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴
بیشترین ارزش بازار توسعه سرمایه و صنعت غدیر در اختیار سیمان دشتستان بود؛

سهم ۹۸ درصدی پرتقوی بورسی از سرمایه‌گذاری‌های "سغدیر"

سهم ۹۸ درصدی پرتقوی بورسی از سرمایه‌گذاری‌های
"سغدیر" با سرمایه ثبت‌شده ۶۵۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به شهریورماه سال ۱۴۰۳ از محل سود سهام محقق‌شده درآمدی بالغ‌بر ۱۴۳ میلیارد تومان را از خود بر جای گذاشت.
کد خبر : ۲۸۶۲۵۵
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های خود از شرکت‌های بورسی و غیربورسی را برابر با ۹۲۵ میلیارد تومان گزارش کرد که عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها با ۹۱۰ میلیارد تومان در بخش شرکت‌های بورسی بود و مابقی آن نیز در حوزه شرکت‌های غیربورسی سرمایه‌گذاری به عمل آمد.

مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "سغدیر" در شهریورماه سال جاری نسبت به ماه گذشته نزدیک به ۶ میلیارد تومان افزایش یافت، عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "سغدیر" در شهریورماه مربوط به بخش «سیمان، آهک وگچ» با ۸۸۲ میلیارد تومان در بخش شرکت‌های بورسی بود.

سهم ۹۸ درصدی پرتقوی بورسی از سرمایه‌گذاری‌های

بیشترین ارزش بازار سرمایه‌گذاری "سغدیر" در شهریورماه مربوط به بخش «سیمان، آهک و گچ» با ۱۰ هزار و ۲۰۸ میلیاردتومان بود و پس‌ازآن نیز بخش «تجارت عمده فروشی به جز وسایل نقلیه موتور» با مبلغ ۲۴ میلیارد تومان بیشترین ارزش بازار را به خود اختصاص داد.

شرکت «سیمان دشتستان» با مبلغی بالغ‌بر ۴ هزار و ۹۳۵ میلیارد تومان بیشترین ارزش بازار را "سغدیر" را به خود اختصاص داد، و پس از آن نیز توسعه «سیمان سپاهان» با یک هزار و ۵۶۶ میلیارد تومان در جایگاه بعدی قرار داشت. عمده‌ترین سرمایه‌گذاری در شرکت‌های غیربورسی "سغدیر" طی دوره یک‌ماهه منتهی به شهریورماه سال جاری مربوط به شرکت «بازرگانی نیکان تجارت شفق سپاهان» با مبالغ ۸ میلیارد تومان بود.

سهم ۹۸ درصدی پرتقوی بورسی از سرمایه‌گذاری‌های

"سغدیر" با سرمایه ثبت‌شده ۶۵۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به شهریورماه سال ۱۴۰۳ از محل سود سهام محقق‌شده درآمدی بالغ‌بر ۱۴۳ میلیارد تومان را از خود بر جای گذاشت، شرکت در انتهای شهریورماه چندین شرکت با بهای تمام‌شده ۹۱۰ میلیارد تومان در پرتفوی بورسی خود داشت که با رشد ۱۰۴۴ درصد به مبلغ ۱۰ هزار و ۲۳۴ میلیارد تومان رسید.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.