بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸
پتروشیمی تبریز در ۱۷ روز نخست مهرماه، درآمد ماه گذشته را پوشش داد؛

کسب درآمد ۷۴۱ میلیاردتومانی پتروشیمی تبریز تا پایان ۱۷ مهرماه

کسب درآمد ۷۴۱ میلیاردتومانی پتروشیمی تبریز تا پایان ۱۷ مهرماه
در این مدت زمان گفته شده پتروشیمی تبریز بیشترین درآمدزایی را از فروش پلی اتیلن سنگین دورانی UA ۳۸۴۰ به دست آورد.
کد خبر : ۲۸۶۳۹۹

بورس نیوزً:

شرکت پتروشیمی تبریز در ۱۷ روز سپری‌شده از مهرماه سال ۱۴۰۳ محصولاتی که در سبد فروش خود قرار داد مربوط به پلی استایرن مقاوم ۷۲۴۰، پلی استایرن معمولی ۱۵۴۰، بوتادین ۱ و ۳، پلی اتیلن سنگین دورانی UA ۳۸۴۰، اکریلونیتریل بوتادین استایرن ۰۱۵۰، پلی استایرن انبساطی HS ۲۲۱، پلی استایرن انبساطی HS ۳۲۱، پلی استایرن انبساطی FC ۴۲۲، پلی اتیلن سنگین تزریقی SA ۵۰۳۰، اکریلونیتریل بوتادین استایرن ۲۹۰۱ W ۰۱۵۷ SV و پلی اتیلن خطی AA ۰۲۰۹ بود.

شرکت پتروشیمی تبریز تا پایان هفدهم مهرماه سال جاری ۱۴ هزار و ۱۱۳ تن از محصولات خود را وارد رینگ معاملاتی بورس کالا کرد و به عرضه گذاشت. در ۱۷ روز گذشته مقدار متقاضی که جهت خرید محصولات پتروشیمی تبریز سفارشات خود را به ثبت رساندند برابر با ۱۹ هزار و ۷۶۵ تن به ثبت رسید. 

کسب درآمد ۷۴۱ میلیارد دتومان پتروشیمی تبریز تا پایان ۱۷ مهرماه (به تاریخ ۱۷ مهرماه)

با توجه به این مقدار تقاضایی که برای محصولات از سوی آمار معاملات فیزیکی شناسایی‌شده انتظار به جایی بود تا مقدار قابل قبولی از محصولات عرضه شده به فروش برسد. مقدار محصولاتی که در پایان ۱۷ روز ابتدایی مهرماه به قرار منجر شد برابر با ۱۲ هزار و ۵۹۹ تن بود.

پتروشیمی تبریز در ۱۷ روز سپری‌شده از شهریورماه محصولات خود را به صورت سلف، نقدی به فروش رساند و نوع تسویه خود را نقدی و اعتباری تعیین کرده است. ارزش معامله محصولات فروخته شده توسط این پتروشیمی در پایان این ۱۷ روز مبلغی برابر با ۷۴۱ میلیارد و ۱۷۵ میلیون تومان شناسایی شد.

در این مدت زمان گفته شده پتروشیمی تبریز بیشترین درآمدزایی را از فروش پلی اتیلن سنگین دورانی UA ۳۸۴۰ به دست آورد. ۴ هزار و ۵۲۱ تن از این محصول به فروش رسید و همچنین پتروشیمی تبریز میزان درآمدی که از فروش این محصول به دست آورد برابر با ۲۰۶ میلیارد و ۷۲۱ میلیون تومان به ثبت رسید.

کسب درآمد ۷۴۱ میلیارد دتومان پتروشیمی تبریز تا پایان ۱۷ مهرماه (به تاریخ ۱۷ مهرماه)

پتروشیمی تبریز تا پایان ۱۷ مهرماه توانست به طور کامل درآمد ماه گذشته خود را پوشش دهد. همچنین گفتنی است که تمام مقدار عرضه‌ای که از محصولات پلی اتیلن سنگین دورانی UA ۳۸۴۰، پلی اتیلن سنگین تزریقی SA ۵۰۳۰، پلی استایرن انبساطی HS ۲۲۱، پلی استایرن انبساطی HS ۳۲۱، پلی استایرن انبساطی FC ۴۲۲، اکریلونیتریل بوتادین استایرن ۰۱۵۰ و پلی اتیلن خطی AA ۰۲۰۹ صورت گرفت با فروش مواجه شد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.