بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۱
شرکت شیشه و گاز با کاهش درآمد ۵ درصدی نسبت به مردادماه مواجه بود؛

مقدار فروش صادراتی "کگاز" در مسیر ریزش

مقدار فروش صادراتی
میزان درآمد ماهانه "کگاز" در ششمین ماه سال جاری در مقایسه با مردادماه کاهش ۵ درصدی را تجربه کرد. این کاهش نزدیک به مبلغ ۹ میلیارد تومان بود.
کد خبر : ۲۸۶۴۶۶
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت شیشه و گاز در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری میزان درآمدی که از فروش محصولات تولیدی خود به دست آورد مبلغی برابر با ۱۵۶ میلیارد و ۹۵۷ میلیون تومان بود. این میزان درآمد حاصل از فعالیت این شرکت در بازار‌های داخلی و صادراتی بود. مجموع درآمد‌های تجمیعی "کگاز" در ۶ ماه نخست سال جاری برابر با ۹۰۰ میلیارد تومان بود.

این شرکت در ۶ ماه نخست سال جاری توانست به میانگین درآمدی ۱۵۰ میلیارد تومانی برسد. بیشترین میزان درآمدزایی "کگاز" در شهریورماه مربوط به حضور این شرکت در بازار داخلی با ۹۳ میلیارد تومان بود و مابقی آن نیز در بازار صادراتی صورت گرفت.

مقدار فروش صادراتی کگاز در مسیر ریزش+بورس نیوز

میزان درآمد ماهانه "کگاز" در ششمین ماه سال جاری در مقایسه با مردادماه کاهش ۵ درصدی را تجربه کرد. این کاهش نزدیک به مبلغ ۹ میلیارد تومان بود. این شرکت در شهریورماه برای دومین ماه است که با کاهش درآمد همراه است.

تنها محصولی که شرکت شیشه و گاز در شهریورماه از فروش آن کسب درآمد کرد مربوط به بطر سبک بود که در ۲ بازار هدف خود به فروش رساند. نرخ فروش این محصول در بازار داخلی ۴ میلیون و ۴۹۸ هزارتومان در ازای هر هزارعدد به ثبت رسید.

مقدار فروش صادراتی کگاز در مسیر ریزش+بورس نیوز

مقدار فروش ماهانه "کگاز" در پایان نیمه نخست سال جاری ۳۹ میلیون و ۱۹۱ هزارعدد اعلام شد که در مقایسه با مردادماه ۱۰ درصد کاهش پیدا کرد. مقدار فروش تجمیعی این شرکت ۲۴۰ میلیون و ۶۶۷ هزارعدد به اطلاع سهامداران رسید.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تعمیرات کوره
با اعلام شرکت شیشه و گاز؛

تعمیرات کوره "کگاز" به پایان رسید

عملکرد چشم گیر
طرح توسعه‌هایی خوش یمن برای گروه صنایع شیشه و گاز؛

عملکرد چشم گیر "کگاز" در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۲

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.