بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
کلوخه کرومیت به لیست محصولات اضافه شد، شرکت توسعه معادن کرومیت کاوندگان رکورد زد؛

کلوخه کرومیت سهم ۹۴ درصدی از سبد فروش در اختیار داشت/ رشد انفجاری درآمدهای کرومیت در مهرماه

کلوخه کرومیت سهم ۹۴ درصدی از سبد فروش در اختیار داشت/ رشد انفجاری درآمدهای کرومیت در مهرماه
شرکت توسعه معادن کرومیت کاوندگان میزان درآمدی که در مهرماه سال جاری از فروش محصولات خود شناسایی کرد در مقایسه با ماه گذشته رشد قابل توجهی را تجربه کرد.
کد خبر : ۲۸۶۷۳۷
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت توسعه معادن کرومیت کاوندگان که در گروه استخراج کانه‌های فلزی بازار سرمایه به فعالیت می‌پردازد، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه خود را منتشر کرد. کرومیت میزان درآمدی که از فروش محصولات در این دوره ماهانه به ثبت رساند متعلق به کلوخه کرومیت و کلوخه منگنز بود.

مجموع مبلغی که از فروش محصولات نام برده در مهرماه به ثبت رسید برابر با ۵۳ میلیارد تومان بود. این شرکت معدنی از ابتدای سال مالی تاکنون به درآمد تجمیعی ۱۰۳ میلیارد تومانی رسیده است. گفتنی است که "کرومیت" محصولات خود را در بازار داخل کشور به فروش می‌رساند. با توجه به این میزان درآمدی که از سوی "کرومیت" به ثبت رسید، این شرکت در سال مالی جاری بیشترین میزان درآمد را از خود بر جای گذاشته است.

بازگشت کلوخه کرومیت به سبد فروش

شرکت توسعه معادن کرومیت کاوندگان میزان درآمدی که در مهرماه سال جاری از فروش محصولات خود شناسایی کرد در مقایسه با ماه گذشته رشد قابل توجهی را تجربه کرد. به این صورت که در شهریورماه این شرکت تنها نزدیک به ۲ میلیارد تومان درآمدزایی را به همراه داشت اما؛ در مهرماه رشد ۲,۸۱۹ درصدی را در کارنامه مالی خود به ثبت رساند.

پرفروش‌ترین محصولی که کرومیت در مهرماه به فروش رساند مربوط به کلوخه کرومیت بود که در این دوره مالی به سبد فروش محصولات بازگشت و سهم ۹۴ درصدی از درآمدزایی را به نام خود زد.
در انتهای خبر لازم به ذکر است که کرومیت در هفتمین ماه از سال جاری ۳ هزار و ۴۸۳ تن از محصولات خود را به فروش رساند که این مقدار فروش نیز نسبت به ماه گذشته ۳,۴۸۳ درصد افزایش پیدا کرد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش سرمایه“ کرومیت” به ۲۹۵ میلیارد تومان
تورج معراجی، مدیرعامل شرکت توسعه معادن کرومیت کاوندگان بنا:

افزایش سرمایه“ کرومیت” به ۲۹۵ میلیارد تومان

پتانسیل‌های مجموعه” کرومیت“ از زبان مدیرعامل در مجمع
تورج معراجی، مدیرعامل شرکت توسعه معادن کرومیت کاوندگان بنا :

پتانسیل‌های مجموعه” کرومیت“ از زبان مدیرعامل در مجمع

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.