بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
میانگین روزانه حجم معاملات صندوق در یکماه اخیر بالغ بر ۲۲۰۰ میلیارد ریال بود؛

کسب بالاترین ارزش معاملات روزانه در میان صندوق های درآمد ثابت (ETF)

کسب بالاترین ارزش معاملات روزانه در میان صندوق های درآمد ثابت (ETF)
صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله ثبات ویستا در روز شنبه ۱۰ تیرماه نیز بالاترین حجم معاملات را داشته و همچنین بیشترین بازدهی روزانه را نصیب سرمایه‌گذران خود کرده بود، بنظر میرسد جایگاه خود را در میان سرمایه‌گذاران صندوق‌های درآمد ثابت تثبیت نموده است.
کد خبر : ۲۷۱۵۳۲

کسب بالاترین ارزش معاملات روزانه در میان صندوق های درآمد ثابت (ETF)

بورس نیوز:

صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله ثبات ویستا با نماد "ثبات" در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۴ موفق به کسب بالاترین ارزش معاملات در میان صندوق‌های درآمد ثابت (ETF) گردید. با توجه به اینکه این نماد در روز شنبه ۱۰ تیرماه نیز بالاترین حجم معاملات را داشته و همچنین بیشترین بازدهی روزانه را نصیب سرمایه‌گذران خود کرده بود، بنظر میرسد جایگاه خود را در میان سرمایه‌گذاران صندوق‌های درآمد ثابت تثبیت نموده است.  

این صندوق در شهریور ماه ۱۴۰۰ پذیره نویسی و از مهرماه همان سال در بازار پایه فرابورس قابل معامله شد. خالص ارزش دارایی‌های صندوق بالغ بر ۴۰ هزار میلیارد ریال است که با نرخ موثر سالیانه ۲۷.۳ درصد در حال بازارگردانی است. بازارگردان صندوق در لحظه بیش از ۱۵۰ میلیون واحد سفارش خرید در سیستم موجود دارد که این عامل نقدشوندگی این صندوق را تضمین می‌نماید. بر این اساس میانگین روزانه حجم معاملات صندوق در یکماه اخیر بالغ بر ۲۲۰۰ میلیارد ریال بوده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر