بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴
در بیست و سومین روز خردادماه؛

دعوت از سهامداران "سلیم"

دعوت از سهامداران
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه‌گذاری سلیم با نماد "سلیم" روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۲۸۱۴۱۷

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری سلیم، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.


بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ در استان تهران، شهر تهران به آدرس کیلومتر ۱۰ جاده مخصوص کرج، سالن همایش شرکت صنعتی محورسازان ایران خودرو برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.


استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

سهامداران محترم یا نمایندگان قانونی ایشان که تمایل به حضور در جلسه مجمع را دارند یک ساعت قبل ازشروع مجمع با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر به محل برگزاری مجمع مراجعه و برگ ورود به جلسه را دریافت نمایند. ضمناٌ سهامدارانی که دارای وکالتنامه رسمی می‌باشند در روز‌های دوشنبه و سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ لغایت ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ با مراجعه به محل شرکت به آدرس بزرگراه اشرفی اصفهانی، ابتدای خیابان جلال آل احمد، پلاک ۴۵۱ جهت اخذ برگه ورود به مجمع اقدام نمایند. ضمناٌ مجمع مذکور به صورت آنلاین از طریق وبینار موجود در وب سایت شرکت به آدرس saliminvest.ir در دسترس است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر