بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰
در آخرین روز ماه جاری؛

برگزاری مجمع "پتوسعه"

برگزاری مجمع
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع لاستیک با نماد "پتوسعه" روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ برگزار می‌شود.
کد خبر : ۲۸۱۶۴۵

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع لاستیک، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.


بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۱:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ در استان زنجان، شهر زنجان به آدرس زنجان کیلومتر ۱۵ اتوبان زنجان تهران کیلومتراول جاده طارم برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.


استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

سهامداران محترم می‌توانند از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ با همراه داشتن کارت شناسائی ملی به آدرس دفتر شرکت واقع در تهران خیابان شهید بهشتی روبروی خیابان پاکستان نبش کوچه نی ریزی پلاک ۳۲۰ طبقه ۳ مراجعه وکارت ورود به جلسه را دریافت نمایند. در ضمن از سهامداران محترمی که امکان حضور در مجمع را ندارند دعوت میگردد جهت آ گاهی از تصمیمات و مشاهده پخش زنده مجمع از طریق مراجعه همزمان به آدرس اینترنتی www.riidco.com/general-meeting اقدام و سوالات خود را مطرح نمایند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
گردهمایی سهامداران
در سی‌امین روز خردادماه؛

گردهمایی سهامداران "خدیزل"

سهامداران
در بیست و هفتمین روز ماه جاری؛

سهامداران "خکاوه" گرد هم می‌آیند

دعوت از سهامداران
در آخرین روز ماه جاری؛

دعوت از سهامداران "آبادا"

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.