بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴
در حاشیه جلسه هیات دولت؛

وزیر کار از واریزی بازنشستگان گفت

وزیر کار از واریزی بازنشستگان گفت
وزیر کار گفت: احکام بازنشستگان در صندوق‌های بازنشستگی کشوری، فولاد و تأمین اجتماعی را صادر خواهیم کرد.
کد خبر : ۲۸۲۴۱۱
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، سید صولت مرتضوی، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در خصوص واریزی علی الحساب بازنشستگان اظهار کرد: احکام بازنشستگان در صندوق‌های بازنشستگی کشوری، فولاد و تأمین اجتماعی را صادر خواهیم کرد.

وی ادامه داد: دولت منابع پرداخت علی‌الحساب را برای بخشی از صندوق‌ها تامین کرده است و برای صندوق تأمین‌اجتماعی هم بحث شد، چون گفته شده از محل فروش سهام شرکت‌ها این منابع تأمین شود و به محض اینکه منابع بیاید، پرداخت انجام می‌شود.

مرتضوی بیان کرد: دستور آقای مخبر این بود تأمین منابع با قید فوریت صورت بگیرد؛ امیدواریم شرمنده بازنشستگان نشویم. قانون و مصوبه دولت درباره پرداخت، علی‌الحساب تامین و پرداخت خواهد شد. در ادامه هم احکام را صادر می‌کنیم و معادل احکام، پرداخت‌ها انجام خواهد گرفت و آن‌ها که کمتر گرفته‌اند اصلاح خواهد شد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۷
دهقان کیا: چرا مصوبه ریاست جمهوری در پرداخت ۳ میلیون تومان علی الحساب متناسب سازی به بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت نشده است؟

رئیس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی تهران گفت: چرا در زمانی که باید به مردم امید تزریق کنیم تا گسترده تر در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند علی الحساب یک میلیون تومانی ماهانه از ابتدای سال تا کنون به بازنشستگان تأمین اجتماعی پرداخت نشده است؟

علی دهقان کیا در گفتگو با خبرنگار عصر خبر افزود: علی الحساب ۳ میلیون تومانی بازنشستگان کشکری، لشکری و فولاد چند روز است که پرداخت شده اما با وجودی که آقای مخبر در بخشنامه خود تاکید کرده که محل تأمین منابع مالی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی بند" د" تبصره ۱۵ قانون برنامه بودجه سال ۱۴۰۳ می باشد ولی تا کتون علی الحساب ۳ میلیون تومانی بازنشستگان تأمین اجتماعی پرداخت نشده است.

دهقان کیا تاکید کرد: وقتی ما با بازنشستگان تأمین اجتماعی صحبت از انتخابات می کنیم می گویند چگونه است که مصوبه سرپرست ریاست جمهوری اجرا نمی شود اما از ما انتظار مشارکت دارند؟

asrkhabar.com/?p=646515

@Myasrkhabar