بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴
در هجدهمین روز ماه جاری؛

اجلاس سهامداران "تابا"

اجلاس سهامداران
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت تابان نيرو سپاهان با نماد "تابا" در هجدهمین روز ماه جاری برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۲۸۲۴۸۶

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت تابان نیرو سپاهان، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۹:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۸ در استان اصفهان، شهر اصفهان به آدرس خیابان هزار جریب -روبروی درب شرقی دانشگاه اصفهان -نبش کوچه جهارم-ساختمان تکادو-سالن اجتماعات شرکت تکادو برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

سهامداران حقیقی می‌توانند شخصا یا از طریق وکیل (با ارائه وکالت نامه رسمی) و نمایندگان سهامداران حقوقی با ارائه مدرک وکالت (اعم از عادی یا رسمی) یا نمایندگی با امضای صاحبان امضای مجاز شخص حقوقی (ارائه تصویر آخرین روزنامه رسمی)، با ارائه اصل کارت ملی نیم ساعت قبل از شروع مجمع به محل برگزاری مجمع مراجعه نمایند. همچنین آن دستهاز سهامداران محترم که امکان حضور در مجمع را ندارند می‌توانند مجمع مذکور را از طریق لینک www.aparat.com/tabanniroo/live ملاحظه فرمایند و سئوالات خود را به شماره ۰۹۱۳۱۱۱۶۵۸۰ پیامک نمایند

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
انتشار آگهی دعوت به مجمع
در هفدهمین روز تیرماه؛

انتشار آگهی دعوت به مجمع "شبهرن"

دعوت از سهامداران
در هفدهمین روز تیرماه؛

دعوت از سهامداران "دکوثر"

در شانزدهمین روز ماه جاری؛

"سفارس" به مجمع می‌رود

گردهمایی سهامداران
در هجدهمین روز تیرماه؛

گردهمایی سهامداران "فلوله"

ارسال نظر