بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۹
در بیستمین روز ماه جاری؛

سهامداران "شستان" وعده گذاشتند

سهامداران
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع پتروشیمی گلستان با نماد "شستان" در بیستمین روز ماه جاری برگزار می‌گردد.
کد خبر : ۲۸۲۵۵۳

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع پتروشیمی گلستان، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۰ در استان گلستان، شهر گرگان به آدرس بلوار ناهار خوران، روبروی عدالت ۷۱، ساختمان مدیریت شعب بانک تجارت استان گلستان، طبقه پنجم برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.


با عنایت به رعایت ضوابط سازمان بورس، مجمع از طریق تارنمای الکترونیکی شرکت به نشانی www.gpic.ir بصورت برخط پخش خواهد شد. سهامدارانی که امکان حضور فیزیکی در مجمع را ندارند، می‌توانند از طریق تارنمای الکترونیکی شرکت با مجمع در ارتباط باشند.

سهامداران حقیقی می‌توانند شخصاً یا از طریق وکیل با ارائه وکالت‌نامه رسمی و یا قائم مقام قانونی شخص حقیقی صاحب سهم و در خصوص سهامداران حقوقی نیز نماینده یا نمایندگان شخص حقوقی صاحب سهم به شرط ارائه مدارک وکالت (اعم از عادی یا رسمی) یا نمایندگی با امضای صاحبان امضای مجاز شخص حقوقی، حضور بهم رسانند. ضمناً به منظور رفاه حال سهامداران محترم، ترتیبی اتخاذ گردیده است تا در روز و محل برگزاری مجمع از ساعت ۹ صبح با ارائه مدارک فوق، برگه ورود به مجمع صادر گردد. هر سهامدار، برای هر یک سهم فقط یک رای خواهد داشت. همچنین، اصل کارت ملی برای تمامی مراجعین محترم جهت ورود به جلسه الزامی است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
وعده سهامداران
در آخرین پنجشنبه تیرماه؛

وعده سهامداران "وتوشه"

گردهمایی سهامداران
در هفدهمین روز تیرماه؛

گردهمایی سهامداران "زنگان"

اجلاس سهامداران
در نوردهمین روز ماه جاری؛

اجلاس سهامداران "کرازی"

ارسال نظر