بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵
ورود گروه آگاه به صنعت بیمه؛

بیمه زندگی آگاه آغاز به‌کار می‌کند

بیمه زندگی آگاه آغاز به‌کار می‌کند
شرکت بیمه زندگی آگاه، عضو جدید گروه آگاه است که در تاریخ ٢٠ تیرماه ۱۴۰۳ پروانه فعالیت خود را دریافت کرده و به زودی با ارائه خدمات و محصولات حوزه بیمه زندگی آغاز به کار خواهد کرد.
کد خبر : ۲۸۳۱۴۸
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز،شرکت بیمه زندگی آگاه یکی از شرکت‌های تخصصی در حوزه بیمه است که در ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲ تاسیس شده و با دریافت مجوز فعالیت، به زودی خدمات مختلفی را در حوزه بیمه‌های زندگی برای ذی‌نفعان خود ارائه می‌دهد.

سرعت عمل در خدمت‌رسانی با هسته بیمه‌گری داخلی

بیمه زندگی آگاه اولین شرکتی است که توانسته همزمان با دریافت پروانه فعالیت، مجوز هسته بیمه‌گری توسعه داده شده داخلی خود را نیز به‌واسطه دانش و تجربه متخصصین دریافت کند. 

از مزیت‌های داشتن هسته بیمه‌گری داخلی می‌توان به سرعت عمل در تغییرات مورد نیاز، وابسته نبودن به پیمانکاران بیرونی و واکنش سریع به تغییرات بازار اشاره کرد که این امکان، ظرفیت‌های متنوعی را در اختیار بیمه‌گذاران و بیمه شوندگان قرار می‌دهد.

مدیریت بهینه منابع سرمایه‌گذاری در کنار پوشش‌های متنوع بیمه‌ای

بیمه زندگی آگاه می‌کوشد تا با بهر‌ه‌گیری حداکثری از تخصص سرمایه‌گذاری موجود در گروه آگاه از بیشترین توانایی‌ها در حوزه سرمایه‌گذاری برای تدوین محصولات بیمه‌ای خود استفاده کند. همچنین این شرکت با ارائه زیرساخت‌های مناسب و عرضه محصولات مبتنی بر سرمایه‌گذاری، به‌زودی بیشترین ظرفیت را در حوزه بیمه‌ای فراهم خواهد کرد. 

سروناز درواری، مدیرعامل شرکت بیمه زندگی گروه آگاه در رابطه با اهدافی که برای تاسیس این شرکت دارند، بیان کرد: «هدف ما در گام نخست استفاده از ظرفیت‌های داخلی گروه آگاه و به طور موازی استفاده از توانمندی شبکه فروش صنعت بیمه به‌واسطه محصولات متنوع و متناسب با نیاز مشتریان در پلتفرم تخصصی بیمه آگاه خواهد بود.»

به‌گفته درواری به زودی فعالیت رسمی این شرکت آغاز خواهد شد و پلتفرم ارائه خدمات و محصولات بیمه زندگی آگاه، برای بیمه‌گذاران و عوامل فروش راه‌اندازی می‌شود. این امکان کمک خواهد کرد تا تمامی کاربران و ذی‌نفعان این شرکت به‌راحتی بتوانند خدماتی از قبیل خرید محصولات بیمه‌ای بر پایه نیاز فردی، گروهی یا خانوار، راهنمایی‌های پیش از خرید و ارزیابی ریسک‌های بیمه‌ای و سرمایه‌گذاری و نیز خدمات پس از فروش را به‌صورت کاملا آنلاین دریافت کنند.

از محصولات بیمه زندگی آگاه می‌توان به بیمه‌های زندگی انفرادی، مشترک و گروهی، مبتنی بر شاخص، متصل به واحد، مستمری‌های متنوع مکمل بازنشستگی و ... اشاره کرد. همچنین این شرکت قرار است محصولات متنوعی را در بخش سرمایه‌گذاری بیمه‌نامه‌ها ارائه دهد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.