بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
حضور سیمان آبیک با ۳ محصول در معاملات بورس کالا؛

تمام محصولات عرضه‌شده "سآبیک" مشتری داشت

تمام محصولات عرضه‌شده
سیمان آبیک از فروش ۱۹۴ هزار و ۴۸ تن محصولات خود در این دوره به درآمد ۲۸۰ میلیارد و ۱۸۳ میلیون تومانی دست پیدا کرد.
کد خبر : ۲۸۳۲۹۰
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

سیمان آبیک از تاریخ ابتدای تیرماه تا بیست و نهم تیرماه محصولاتی که در معاملات بورس کالا به فروش رساند شامل سیمان تیپ ۲، سیمان تیپ ۲/کیسه ۵۰ و سیمان مرکب/کیسه ۵۰ می‌شود. این شرکت سیمانی در این بازه زمانی توانست محصولات خود را در هشت روز معاملاتی به فروش برساند.

مقدار محصولی که سیمان آبیک در‌ای دوره توانست به عرضه برساند برابر با ۱۹۴ هزار و ۴۸ تن بود و در مقابل نیز با تقاضای ۲۸۲ هزار و ۵۴۰ تنی مواجه بود. بر اساس مقدار تقاضایی که برای خرید محصولات سیمان آبیک از سوی متقاضیان به ثبت رسید، تمامی محصولاتی که این شرکت سیمانی مورد عرضه قرار داد، به فروش رسید.

تمام محصولات عرضه‌شده

سیمان آبیک از فروش ۱۹۴ هزار و ۴۸ تن محصولات خود در این دوره به درآمد ۲۸۰ میلیارد و ۱۸۳ میلیون تومانی دست پیدا کرد. بیشترین مقدار فروش محصول متعلق به سیمان تیپ ۲ با ۹۰ هزار و ۴۸ تن بود که از این مقدار فروش به درآمدزایی ۱۲۸ میلیارد تومانی رسید، لازم به ذکر است که بیشترین درآمدزایی نیز از فروش این محصول رقم خورد.

دیگر محصولات سیمان آبیک یعنی سیمان تیپ ۲ / کیسه ۵۰ و سیمان مرکب/کیسه ۵۰ با مقادیر ۸۰ هزار تن و ۲۴ هزارتن به فروش رسیدند و درآمد حاصل از فروش این محصولات نیز برابر با ۱۲۳ میلیارد تومان و ۲۸ میلیارد تومان شناسایی شد.

تمام محصولات عرضه‌شده

میزان درآمدی که سیمان آبیک در این دوره از فروش ۳ نوع محصول خود در بورس کالا شناسایی کرد در مقایسه با ماه گذشته رشد ۳ درصدی (معادل ۸ میلیارد و ۴۴۶ میلیون تومان) را تجربه کرد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.