بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴
شرکت مفاخر پروانه تاسیس مرکز تخصصی خدمات یادگیری فنی وحرفه ای را دریافت کرد
شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی (مفاخر) بالاترین سطح پروانه تاسیس مرکز تخصصی خدمات یادگیری فنی و حرفه ای را در « نوع الف » با اعتبار 5 ساله از سازمان فنی و حرفه ای دریافت کرد.
کد خبر : ۲۸۳۳۵۰
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، پروانه «نوع الف» سازمان فنی و حرفه‌ای فقط به اشخاص حقوقی و سازمان‌هایی که دارای کارخانه بوده و از سطح علمی، امکانات و ظرفیت آموزشی مناسب و همچنین تجهیزات کارگاهی مکفی برای آموزش‌های عملی برخوردار باشند، اعطا می‌شود.

بر اساس این گزارش، پروانه تاسیس مرکز تخصصی خدمات یادگیری فنی وحرفه‌ای با نام توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی با هدف ارائه خدمات یادگیری مهارتی، تربیت و پرورش نیروی کار متخصص مورد نیاز بنگاه‌های اقتصادی و ارتقای مهارت‌های تخصصی و عمومی شاغلین در گروه‌های شبکه، برق و الکترونیک و فناوری اطلاعات صادر شده است.

 مرکز تخصصی خدمات یادگیری فنی وحرفه‌ای خوارزمی وظیفه دارد با رعایت تمامی مفاد ضوابط و دستورالعمل اجرایی آیین‌نامه نحوه تشکیل و اداره آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد، با بهره‌گیری از فن‌آوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطی و سیستم‌های چندرسانه‌ای در تعامل با سایر آموزشگاه‌ها به ارائه خدمات یادگیری فنی و حرفه‌ای بپردازد.

گفتنی است، استاندارد سازی دوره‌های آموزشی، امکان تجاری سازی آموزش و کسب درآمد برای شرکت و صدورگواهینامه‌های معتبر دوره‌های آموزشی با تایید سازمان فنی و حرفه‌ای کشور برای همکاران از جمله مزایای دریافت این پروانه است.

همچنین جذب نخبگان برای به‌کارگیری در شرکت از میان متقاضیان دوره‌های آموزشی برون سازمانی و ارتقای برند شرکت از دیگر امتیازات دریافت پروانه تاسیس مرکز تخصصی خدمات یادگیری فنی وحرفه‌ای است.

شرکت مفاخر پروانه تاسیس مرکز تخصصی خدمات یادگیری فنی وحرفه ای را دریافت کرد

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.