بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲

مدیرعامل بیمه دی بر ضرورت ارتقای سطح خدمات پس از فروش تاکید کرد

مدیرعامل بیمه دی بر ضرورت ارتقای سطح خدمات پس از فروش تاکید کرد
مدیرعامل بیمه دی با اشاره به ضرورت ارتقای سطح خدمات پس از فروش این شرکت، اهتمام در این خصوص را موجب تقویت برند،‌ جذب مشتریان جدید و تضمین‌کننده فروش باکیفیت و بیشتر دانست.
کد خبر : ۲۸۳۷۶۹
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، طاهر موهبتی» در جلسه شورای مدیران این شرکت افزود: مجموعه بیمه دی مشتری‌مداری را از اهم اهداف خود می‌داند و باید این موضوع را از طریق ارتقای سطح خدمات پس از فروش محقق کند.

وی ادامه داد: ارائه «خدمات پس از فروش» از اهمیت بالاتری نسبت به «فروش محصول» برخوردار است، زیرا بهترین تبلیغ برای برند بیمه دی و محصولات آن، مشتری مداری و رضایتمندی بیمه‌شدگان است که منتج به حفظ و نگهداشت آنان و جذب مشتریان جدید خواهد شد.

موهبتی با اشاره به نوع برنامه‌نویسی و پایش عملکرد در شرکت بیمه دی، آن را در صنعت بیمه کم‌نظیر توصیف کرد و گفت: بیمه دی به دنبال دستیابی به اهداف بزرگ است و این مهم نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است و پایش مستمر آن می‌تواند علاوه‌ بر رفع موانع و چالش‌ها، به تقویت نقاط قوت شرکت نیز کمک کند.

مدیرعامل بیمه دی با اشاره به قرارداد این شرکت با سازمان صدا و سیمای ج.ا.ا و پخش آگهی‌های تلویزیونی گفت: شبکه فروش بیمه دی نیز می‌بایست به بهترین نحو ممکن از فضای تبلیغی ایجاد شده جهت ارتقای سطح فروش و جذب مشتریان جدید استفاده کند از این رو بهتر است مدیران و همکاران ستاد و شعب برای کسب نتیجه بهتر، بر همکاری و همراهی هرچه بیشتر با شبکه فروش همت گمارند. 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
۶۱۷ میلیارد تومان در ۳ ماه برای
درآمد‌های تجمیعی بانک دی ثبت شد؛
۶۱۷ میلیارد تومان در ۳ ماه برای "دی"!
چند سال ناکارآمدی و بی‌تدبیری دولت‌ها/ یک عمر فقر و فلاکت برای مردم
چهارشنبه‌های داغ: چرا ظریف، احمدی نژاد را معجزه هزاره سوم می نامد؟
چند سال ناکارآمدی و بی‌تدبیری دولت‌ها/ یک عمر فقر و فلاکت برای مردم
ارسال نظر