![مدیرعامل بیمه دی بر ضرورت ارتقای سطح خدمات پس از فروش تاکید کرد](/files/fa/news/1403/5/11/459993_111.jpg)
به گزارش بورس نیوز، طاهر موهبتی» در جلسه شورای مدیران این شرکت افزود: مجموعه بیمه دی مشتریمداری را از اهم اهداف خود میداند و باید این موضوع را از طریق ارتقای سطح خدمات پس از فروش محقق کند.
وی ادامه داد: ارائه «خدمات پس از فروش» از اهمیت بالاتری نسبت به «فروش محصول» برخوردار است، زیرا بهترین تبلیغ برای برند بیمه دی و محصولات آن، مشتری مداری و رضایتمندی بیمهشدگان است که منتج به حفظ و نگهداشت آنان و جذب مشتریان جدید خواهد شد.
موهبتی با اشاره به نوع برنامهنویسی و پایش عملکرد در شرکت بیمه دی، آن را در صنعت بیمه کمنظیر توصیف کرد و گفت: بیمه دی به دنبال دستیابی به اهداف بزرگ است و این مهم نیازمند برنامهریزی دقیق است و پایش مستمر آن میتواند علاوه بر رفع موانع و چالشها، به تقویت نقاط قوت شرکت نیز کمک کند.
مدیرعامل بیمه دی با اشاره به قرارداد این شرکت با سازمان صدا و سیمای ج.ا.ا و پخش آگهیهای تلویزیونی گفت: شبکه فروش بیمه دی نیز میبایست به بهترین نحو ممکن از فضای تبلیغی ایجاد شده جهت ارتقای سطح فروش و جذب مشتریان جدید استفاده کند از این رو بهتر است مدیران و همکاران ستاد و شعب برای کسب نتیجه بهتر، بر همکاری و همراهی هرچه بیشتر با شبکه فروش همت گمارند.
![۶۱۷ میلیارد تومان در ۳ ماه برای ۶۱۷ میلیارد تومان در ۳ ماه برای](/files/fa/news/1403/4/10/454493_728.png)
۶۱۷ میلیارد تومان در ۳ ماه برای "دی"!
![چند سال ناکارآمدی و بیتدبیری دولتها/ یک عمر فقر و فلاکت برای مردم چند سال ناکارآمدی و بیتدبیری دولتها/ یک عمر فقر و فلاکت برای مردم](/files/fa/news/1403/4/6/453613_781.png)
چند سال ناکارآمدی و بیتدبیری دولتها/ یک عمر فقر و فلاکت برای مردم
![۶۱۷ میلیارد تومان در ۳ ماه برای ۶۱۷ میلیارد تومان در ۳ ماه برای](/files/fa/news/1403/4/10/454493_728.png)
۶۱۷ میلیارد تومان در ۳ ماه برای "دی"!
![چند سال ناکارآمدی و بیتدبیری دولتها/ یک عمر فقر و فلاکت برای مردم چند سال ناکارآمدی و بیتدبیری دولتها/ یک عمر فقر و فلاکت برای مردم](/files/fa/news/1403/4/6/453613_781.png)