بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق اشاره کرد؛

اثبات کوتاهی وزارت ارتباطات در برابر آیفون‌های قاچاق

اثبات کوتاهی وزارت ارتباطات در برابر آیفون‌های قاچاق
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق با اشاره به پیگیری‌های این ستاد و کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، گفت: متاسفانه تاکنون اقدمات لازم برای مقابله با تلفن‌های همراه قاچاق توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی انجام نشده است.
کد خبر : ۲۸۴۰۱۶

به گزارش بورس‌نیوز، سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق، حمیدرضا دهقانی‌نیا در گفتگو با تسنیم، در پاسخ به سوالی در خصوص اقدامات انجام شده برای مقابله با واردات موبایل‌های قاچاق به ویژه آیفون‌های آمریکایی ۱۴ و ۱۵ گفت: در حوزه تلفن همراه مواردی را در ارتباط با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی پیگیری کردیم. متاسفانه با وجود صورت جلسات و پیگیری کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی اقدمات مورد نظر توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی انجام نشد. در حال حاضر همچنان پیگیر هستیم تا این سازمان موارد مورد نظر را به انجام برساند.

وی افزود: در خصوص نشان‌های تجاری آمریکایی نیز مقام معظم رهبری فرمودند که باید برای چرا چنین کالای لوکسی که شاید حدود یک درصد جامعه مصرف‌کننده آن هستند، ۳۰ درصد سبد ارزی خود را تخصیص دهیم. این سوال، سوالِ مهم و موثری است. برخی موارد دیگری نیز در خصوص این دسته از تلفن‌های همراه وجود دارد. با توجه به این موارد از منظر ما نیازی به واردات آیفون نیست، مگر اینکه دولت جدید قصد اتخاذ تصمیم جدیدی در این حوزه را داشته باشد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.