بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴
دومین حضور شرکت قطعات گلدیران نوین در نمایشگاه هامکس ۱۴۰۳
شرکت قطعات گلدیران نوین، یکی از ارکان اصلی این هلدینگ، برای دومین بار در نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی که از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ مرداد ماه در حال برگزاری است، حضور یافت.
کد خبر : ۲۸۴۱۳۰
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، شرکت قطعات گلدیران نوین، یکی از ارکان اصلی این هلدینگ، برای دومین بار در نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی که از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ مرداد ماه در حال برگزاری است، حضور یافت. در روز اول حضور در نمایشگاه محمد مهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی کیا، نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، محمد وصالی، مدیرکل دفتر صنایع لوازم خانگی وزارت صمت، عباس هاشمی دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران و جمعی از مدیران دولتی و فعالان صنفی حوزه صنعت لوازم خانگی از غرفه شرکت قطعات گلدیران نوین بازدید به عمل آوردند.

دومین حضور شرکت قطعات گلدیران نوین در نمایشگاه هامکس ۱۴۰۳

روز جمعه ۱۹ مرداد ماه همزمان با برگزاری مراسم افتتاحیه، نمایشگاه لوازم خانگی هامکس ۱۴۰۳ فعالیت خود را آغاز کرد. ساعاتی پس از برگزاری و استقبال قابل توجه بازدیدکنندگان، غرفه شرکت قطعات گلدیران نوین، میزبان جمعی از مسئولان دولتی و مدیران حوزه صنعت لوازم خانگی بود. در جریان این بازدید، مدیران گلدیران ضمن معرفی شرکت قطعات گلدیران نوین به مسئولان و بازدید کنندگان، از عزم و اراده راسخ برای گام برداشتن در مسیر تولید موتور جارو برقی و دیگر محصولات این شرکت خبر دادند. معاون صنایع عمومی وزارت صمت، ضمن خشنودی از رویکرد گلدیران، در خصوص افزایش عمق تولید داخلی محصولات گلدیران، ابراز امیدواری کرد.

دومین حضور شرکت قطعات گلدیران نوین در نمایشگاه هامکس ۱۴۰۳

شرکت قطعات گلدیران نوین با هدف تامین موتور و کمپرسور محصولاتی مانند یخچال، کولر گازی و جارو برقی و همچنین تکمیل زنجیره ارزش گروه گلدیران تاسیس شده است. این شرکت با شعار "قلب تپنده محصولات لوازم خانگی"، که اشاره‌ای به اهمیت و نقش حیاتی کمپرسور‌ها و موتور‌ها در عملکرد دستگاه‌ها دارد، توانسته است جایگاهی ویژه در میان تولیدکنندگان و نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش لوازم خانگی به دست آورد. شرکت قطعات گلدیران نوین با تأمین این قطعات کلیدی از برترین برند‌های جهانی مانند LG، GITECH، GREE و دیگر برند‌های معتبر بین‌المللی، کیفیت و اطمینان بی‌همتایی را به مشتریان خود ارایه و اعتماد آنان را جلب کرده است. شرکت قطعات گلدیران نوین به عنوان بازوی توانمند گروه گلدیران و حلقه‌ای ارزشمند در زنجیره ارزش این هلدینگ، نقشی کلیدی در ارتقای جایگاه گلدیران در صنعت لوازم خانگی ایفا کرده است. این شرکت با تمرکز بر ارایه محصولاتی با کیفیت بالا و نوآوری‌های مستمر، گامی اساسی در جهت تعالی این بخش و کسب رضایت حداکثری مشتریان قدیمی و جذب مشتریان و بازار جدید برداشته است.

دومین حضور شرکت قطعات گلدیران نوین در نمایشگاه هامکس ۱۴۰۳

دومین حضور شرکت قطعات گلدیران نوین، نمادی از حرکت رو به جلو و تعهد بی‌پایان گروه گلدیران به تعالی و نوآوری در صنعت لوازم خانگی کشور بود که با استقبال قابل قبول متخصصان و فعالان این حوزه همراه شد. بیش از ۲ سال از تاسیس شرکت قطعات گلدیران نوین نمی‌گذرد، اما این شرکت در همین زمان کوتاه توانست توجه و اعتماد تولیدکنندگان، عمده فروشان، مصرف کنندگان و نمایندگان فروش محصولات لوازم خانگی را به خود جلب کند. این دستاورد گویای عزم راسخ این شرکت در ارتقای کیفیت محصولات و پاسخ به نیاز‌های روزافزون مشتریان داخلی و بین‌المللی و پیشگامی گروه گلدیران در ارایه خدمات و محصولات جدید در شان خانواده ایرانی است. 

دومین حضور شرکت قطعات گلدیران نوین در نمایشگاه هامکس ۱۴۰۳

از جمله دستاورد‌ها و نقاط عطف درخشان این دوره از نمایشگاه، اعلام خبر ورود به حوزه تولید موتور جارو برقی توسط شرکت قطعات گلدیران نوین توسط حسین مختاریان، مدیر عامل این شرکت بود. مختاریان مطرح کرد: شرکت قطعات گلدیران در راستای رسالت و عزم گروه گلدیران مبنی بر تولید ملی، گام‌های اولیه برای ورود به حوزه تولید موتور جارو برقی با کیفیت و استاندارد بین المللی را برداشته است. ایشان ابراز امیدواری کرده اند که با همت و انگیزه بالای مدیران گلدیران، استقبال مردم عزیز کشور و حمایت مسئولان محترم بتوانند گامی دیگر در راستای رونق تولید ملی و تقویت اقتصاد داخلی بردارند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.