بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴
از املاک نیویورک تا استراحتگاه‌های گلف\ تأثیر احکام دادگاهی و نوسانات بازار املاک
رویترز با استفاده از روش‌های استاندارد و مشاوره با کارشناسان صنعت، برآورد می‌کند که ترامپ در سال ۲۰۲۴ از کسب‌وکار‌های خود حدود ۸۰ میلیون دلار درآمد خالص پس از هزینه‌های عملیاتی به دست خواهد آورد. همچنین، این گزارش به بررسی جزئی درآمد‌های حاصل از املاک و مستغلات، استراحتگاه‌ها و برندینگ ترامپ پرداخته و اثرات این درآمد‌ها بر وضعیت مالی وی را ارزیابی می‌کند.
کد خبر : ۲۸۴۵۲۵
نویسنده :
علی وکیلی مقدم

به گزارش بورس‌نیوز به نقل از رویترز؛ رویترز در تلاش برای برآورد جریان نقدی حاصل از کسب‌وکار‌های مختلف دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، سعی کرده تا تغییرات این کسب‌وکار‌ها در دهه گذشته را بررسی کند و میزان فشار‌های مالی ناشی از بدهی‌های دادگاهی بیش از ۵۰۰ میلیون دلار را بر این کسب‌وکار‌ها ارزیابی نماید.

رویترز با استفاده از روش‌های استاندارد و مشاوره با کارشناسان در صنایع مختلفی که سازمان ترامپ در آن‌ها فعالیت می‌کند، تخمین می‌زند که ترامپ در سال ۲۰۲۴ از کسب‌وکار‌های خود حدود ۸۰ میلیون دلار نقدینگی خالص پس از هزینه‌های عملیاتی به دست خواهد آورد.

 علاقه‌مندی‌های ترامپ در زمینه املاک و مستغلات؛ کسب‌وکاری که شهرت او را ساخته است

 رویترز به بررسی هر یک از املاکی که ترامپ در آن‌ها سهام دارد به صورت جداگانه پرداخته است. برای املاک درآمدزا مانند برج اداری او در ۴۰ وال استریت یا واحد‌های تجاری در برج ترامپ در نیویورک، رویترز از درآمد خالص عملیاتی و نرخ اجاره‌نامه‌های بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۲۱ استفاده کرده که توسط سازمان ترامپ به عنوان بخشی از پرونده تقلب در نیویورک منتشر شده است. رویترز همچنین از اطلاعات مرتبط با اوراق بهادار تجاری با پشتوانه وام که وام‌های گروه در آن بسته‌بندی شده‌اند و اطلاعات مالی از اعتراضات مالیاتی املاک استفاده کرده است.

رویترز این ارقام را بر اساس هزینه‌های اضافی مانند هزینه‌های سرمایه‌گذاری روتین و هزینه‌های اجاره، بر اساس راهنمایی کارشناسان و میانگین‌های تاریخی، تنظیم کرده است. همچنین، رویترز هزینه‌های بدهی‌ها را که می‌توان از افشای مالی کاندیدا‌های ترامپ در دفتر اخلاق دولت ایالات متحده (OGE)، سوابق املاک ایالتی و اطلاعات منتشر شده به عنوان بخشی از پرونده تقلب تعیین کرد، کسر کرده است.

ارقام درآمد خالص عملیاتی (NOI) تاریخی با اظهارنامه‌های مالیاتی بررسی شده و با توجه به شرایط کنونی بازار، نرخ‌های اجاره و سایر متغیر‌ها بر اساس مشاوره‌های کارشناسان تنظیم شده‌اند. هنوز درباره نرخ‌های اجاره و سطح اشغال تردید‌هایی وجود دارد.

در مجموع، رویترز تخمین می‌زند که ترامپ از اجاره و فروش املاک در نیویورک، سان فرانسیسکو، شیکاگو، لاس وگاس و فلوریدا در سال ۲۰۲۴ حدود ۳ میلیون دلار نقدینگی آزاد تولید خواهد کرد. این مقدار ممکن است بیشتر بود اگر بازپرداخت یک وام ۱۲ میلیون دلاری مرتبط با ترامپ پلازا در نیویورک در آوریل انجام نمی‌شد.

از املاک نیویورک تا استراحتگاه‌های گلف\ تأثیر احکام دادگاهی و نوسانات بازار املاک

برای املاک گلف و استراحتگاه‌های ترامپ، رویترز از حساب‌های منتشر شده استفاده کرده و از ارقام درآمد خالص عملیاتی که توسط یک کارشناس استخدام شده توسط دادستان کل نیویورک در پرونده تقلب تولید شده، بهره برده است. محاسبات درآمد خالص عملیاتی این کارشناس به طور کلی مشابه، اما معمولاً کمی کمتر از ارقام درآمد در ارزیابی‌هایی است که توسط کارشناس ترامپ در پرونده تولید شده است. این محاسبات همچنین تا حد زیادی با اطلاعات اظهارنامه‌های مالیاتی منتشر شده توسط کمیته راه‌ها و ابزار‌ها در سال ۲۰۲۲ همخوانی داشتند.

رویترز درآمد‌های سال ۲۰۲۱ را بر اساس افزایش درآمد در باشگاه‌ها که توسط کارشناس ترامپ پیش‌بینی شده، تنظیم کرده است. رویترز پیش‌بینی‌های درآمد، تولید شده در سال ۲۰۲۳ را با روند‌های صنعت و ارقام درآمدی که ترامپ در افشای مالی OGE خود در آگوست ۲۰۲۴ گزارش کرده، بررسی کرده است.

پیش‌بینی رویترز شامل هزینه‌های سرمایه‌گذاری عمده برای ارتقا‌ها نمی‌شود. رویترز گزارش‌های جدیدی مبنی بر برنامه‌ریزی برای ارتقا‌های جدید در املاک ترامپ در سال ۲۰۲۴ نیافته است، اما تخمین می‌زند که باشگاه‌های ترامپ ممکن است در این سال حدود ۷۰ میلیون دلار درآمد ایجاد کنند.

ترامپ از مجوز دادن نام خود به توسعه‌دهندگان املاک خارجی درآمد کسب می‌کند و درآمد‌های دریافت شده را در افشای مالی OGE خود منتشر می‌کند. رویترز تخمین می‌زند که ترامپ در سال ۲۰۲۴ از معاملات موجود مشابه سال ۲۰۲۳ درآمدی دریافت خواهد کرد – که ممکن است بیش از حد برآورد شده باشد – و مبالغی برای هر یک از دو معامله‌ای که امسال اعلام شده‌اند به میزان پرداخت‌هایی که در معاملات قبلی دریافت کرده، اضافه کرده است.

رویترز ۱۱ میلیون دلار ضرر را در شرکت ترامپ، که یک نهاد مرکزی برای مدیریت سازمان ترامپ است، بر اساس ارقام اظهارنامه‌های مالیاتی ترامپ که توسط کمیته راه‌ها و ابزار‌ها در سال ۲۰۲۲ منتشر شده است، تخمین زده است.

رویترز هزینه‌های چند میلیون دلاری حقوقی مرتبط با پرونده‌های دادگاهی ترامپ را بر اساس این که بخش عمده‌ای از این هزینه‌ها توسط حامیان کمپین او پرداخت می‌شود، کنار گذاشته است. همچنین، رویترز هزینه‌های عملیاتی ناوگان هوایی ترامپ را به بخشی از سطوح تاریخی کاهش داده است، زیرا کمپین او هزینه اجاره هواپیما را از او پرداخت می‌کند.

گفتنی است رویترز همچنین هرگونه پرداخت مالیات درآمد فدرال را از تحلیل خود حذف کرده است.

 

پایان مطلب 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
لحظه سرنوشت‌ساز در مذاکرات آتش‌بس غزه/ آیا این یک فرصت نهایی است؟
افزایش فشار‌های دیپلماتیک آمریکا برای توافق آتش‌بس در غزه؛

لحظه سرنوشت‌ساز در مذاکرات آتش‌بس غزه/ آیا این یک فرصت نهایی است؟

تهدیدی برای دموکراسی انتخاباتی آمریکا
کمپین انتخاباتی ترامپ مدعی دخالت ایران در انتخابات آمریکا شد؛

تهدیدی برای دموکراسی انتخاباتی آمریکا

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.