بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴
پتروشیمی پردیس در مسیر صعود؛

رشد دو رقمی درآمدهای "شپدیس"

رشد دو رقمی درآمدهای
"شپدیس" در پنجمین ماه از دوره مالی خود موفق به کسب درآمد ۳ هزار و ۷۶۱ میلیارد تومانی شده است که نسبت به خردادماه سال جاری رشد ۸ درصدی را نشان می‌دهد. گفتنی است، این میزان درآمد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش یافته است.
کد خبر : ۲۸۴۶۴۱
نویسنده :
علی وکیلی مقدم

به گزارش بورس نیوز، شرکت پتروشیمی پردیس با سرمایه ثبت‌شده ۶۰۰ میلیارد تومانی و ارزش بازاری حدود ۱۱۸ هزار میلیارد تومان، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال جاری از رشد ۱۸ درصدی جمع درآمد‌های خود نسبت به دوره مشابه سال گذشته خبر داده است.

رشد دو رقمی درآمدهای

"شپدیس" در یازدهمین ماه از دوره مالی خود موفق به کسب درآمد ۳ هزار و ۷۶۱ میلیارد تومانی شده است که نسبت به خردادماه سال جاری رشد ۸ درصدی را نشان می‌دهد. گفتنی است، این میزان درآمد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش یافته است.

درآمد تجمیعی شرکت پتروشیمی پردیس در این دوره پنج‌ماهه به ۳۷ همت (هزار میلیارد تومان) رسیده است.

رشد دو رقمی درآمدهای

این درآمد از فروش بیش از ۳۰۱ هزار تن از محصولات شرکت به دست آمده است که بخش عمده آن از فروش صادراتی "شپدیس" حاصل شده است. فروش صادراتی شرکت پتروشیمی پردیس در مقایسه با تیرماه سال جاری رشدی ۵ درصدی را تجربه کرده است.

رشد دو رقمی درآمدهای

همان‌طور که از نمودار فوق نیز مشخص است، بیش از ۹۵ درصد درآمد "شپدیس" از فروش محصولات در بازار‌های خارجی به دست آمده است، که این موضوع نقطه قوت بزرگی برای این مجتمع تولیدکننده آمونیاک و اوره به شمار می‌آید.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.