بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴
صنعتی دوده فام جای پای خود را بر قله درآمدزایی محکم کرد؛

حضور فعال "شصدف" در ۲ بازار داخلی و خارجی

حضور فعال
درآمد ماهانه‌ای که صنعتی دوده فام در مردادماه سال جاری از فروش دوده صنعتی به دست آورد نسبت به ماه گذشته افزایش ۱۰ درصد را مشاهده کرد.
کد خبر : ۲۸۴۷۷۶
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت صنعتی دوده فام در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری میزان درآمد عملیاتی که در کارنامه مالی خود به ثبت رساند برابر با مبلغ ۳۲۲ میلیارد تومان بود، "شصدف" از ابتدای سال مالی تا پایان مردادماه نیز به درآمد تجمیعی یک هزار و ۴۱۰ میلیارد تومان رسید.

حضور فعال

صنعتی دوده فام میزان درآمدی که در مردادماه از خود بر جای گذاشت مربوط به فروش محصولات در بازار داخلی و صادراتی بود، بیشترین درآمدزایی "شصدف" در مردادماه از فروش محصولات در بازار داخل کشور شکل گرفت که این میزان درآمد دربرگیرنده‌ی ۵۳ درصد از درآمد ماهانه بود.

میزان سرمایه‌ای که "شصدف" در ۵ ماه سپری‌شده از سال مالی به ثبت رساند برابر با مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان بود.


بیشتر بخوانید: "شصدف" دست به جیب می شود


درآمد ماهانه "شصدف" تا مردادماه 

درآمد ماهانه‌ای که صنعتی دوده فام در مردادماه سال جاری از فروش دوده صنعتی به دست آورد نسبت به ماه گذشته افزایش ۱۰ درصد را مشاهده کرد و روند رو به رشد خود را ادامه تا عنوان بیشترین میزان درآمدزایی این شرکت در مردادماه شکل بگیرد.

حضور فعال

شرکت صنعتی دوده فام از ابتدای سال مالی تاکنون میزان درامدی که از فروش محصولات خود به دست آورده در مقایسه با ادوار ماهانه سال گذشته روند مثبتی را پشت سر گذشته است. بر همین اساس شاهد افزایش درآمد تجمیعی ۷۸ درصدی هستیم.

محصول دوده صنعتی در بازار داخلی و صادراتی به فروش رسید نرخ فروش این محصول در بازار داخل کشور بالغ‌بر ۶۰ میلیون تومان در ازای هر تن و در بازار صادراتی نیز نزدیک به ۵۰ میلیون تومان در ازای هر تن فروخته شد.

حضور فعال 

شرکت صنعتی دوده فام در مردادماه ۶ هزار و ۵۰ تن از محصولات خود را به فروش رساند که با رشد ۹ درصدی نسبت به ماه گذشته همراه بود، مجموع فروش محصولات این شرکت در ۵ ماه گذشته به ۲۷ هزار و ۱۶۷ تن رسید.

پایان مطلب.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.