بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲
رایتل حامی ویژه سومین‌ دوره نمایشگاه ایران ایتکس
سومین دوره نمایشگاه ایران ایتکس (IRAN ITEX ۲۰۲۴) با محوریت کسب و کار‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات، ارتباطات، مخابرات و هوش مصنوعی برگزار می‌شود.
کد خبر : ۲۸۵۸۴۳

 به گزارش بورس‌نیوز به نقل از روابط عمومی رایتل، این نمایشگاه با حمایت شرکت خدمات ارتباطی رایتل و به منظور «کاریابی و اشتغال (دریافت رزومه و تامین نیروی انسانی به‌صورت تخصصی)»، «عرضه فناوری‌ها، نوآوری‌ها و رونمایی از دستاورد‌های جدید» و «انتقال تجربه و دانش» برگزار می‌شود.

غرفه رایتل در این نمایشگاه ضمن ارائه محصولات و خدمات نوآورانه خود، فرصتی فراهم کرده تا متقاضیان کار اعم از دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و نیرو‌های مستعد و متخصص به‌صورت مستقیم و بدون واسطه، با مدیران و متخصصان حوزه جذب و استخدام این شرکت خدمات ارتباطی، گفتگو کنند. 

همچنین در حاشیه نمایشگاه کارگاه‌های آموزشی، سخنرانی‌های انتقال تجربه از افراد برجسته و مدیران موفق و پنل چالشی استارتاپ‌ها با هدف ایجاد ارتباط کاربردی مابین صنعت و دانشگاه، شناسایی افراد مستعد و برتر کشور و ورود آن‌ها به صنعت برگزار می‌شود. همچنین امکان ارائه محصولات و خدمات مختلف شرکت‌ها به راحتی و با کمترین هزینه و زمان به علاقه‌مندان این حوزه فراهم و فرصت مناسبی جهت تبادل نظرات و پیشنهاد‌ها برای شرکت‌کنندگان و صاحبان صنایع ایجاد می‌کند.

نمایشگاه ملی ایران ایتکس رویدادی در حوزه کسب و کار‌هایی است که به هر نوعی با فناوری اطلاعات، ارتباطات، مخابرات و هوش مصنوعی درگیر هستند و می‌توان از آن به عنوان نخستین نمایشگاه کشور نام برد که تخصصی بر موضوع شناسایی و جذب استعداد‌های برتر حوزه فناوری اطلاعات و اتصال این افراد به بازار کار فعالیت می‌کند.

 

حضور در این نمایشگاه برای کارجویان رایگان است و متقاضیان می‌توانند روز‌های چهارشنبه ۱۸ تا جمعه۲۰ مهرماه ۱۴۰۳ ساعت ۹ تا ۱۶ از غرفه رایتل در مرکز نمایشگاهی برج میلاد، بازدید کنند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.