بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹
پشم شیشه ایران روندی همسان با ۳ ماهه سال گذشته ثبت کرد؛

روند پرنوسان "کپشیر" تا نیمه نخست سال جاری

روند پرنوسان
میزان درآمدی که این شرکت در بازار داخلی به ثبت رساند برابر با ۷۲ میلیارد و ۵۶۴ میلیون تومان بود و در مقایسه با ماه گذشته ۱۵ درصد اُفت درآمدزایی را به ثبت رساند.
کد خبر : ۲۸۶۴۵۳
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت پشم شیشه ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری، میزان درآمدی که از فروش ایزوگام، پشم شیشه و سایر محصولات شناسایی کرد مربوط به بازار داخلی و صادراتی بود. مبلغ به دست آمده توسط کپشیر در ششمین ماه از سال جاری برابر با ۸۰ میلیارد و ۴۳۵ میلیون تومان بود.

این شرکت در پایان نیمه نخست سال جاری میزان درآمد تجمیعی که در کارنامه مالی خود به ثبت رساند برابر با ۴۵۸ میلیارد تومان بود. بیشترین سهم درآمدزایی تجمیعی کپشیر در ۶ ماه نخست سال جاری در اختیار بازار داخل کشور بود.


بیشتر بخوانید: "کپشیر" نرخ محصولات را بالا برد


میزان درآمد عملیاتی که شرکت پشم شیشه ایران در پایان شهریورماه از عملکرد خود بر جای گذاشت در مقایسه با ماه گذشته کاهش ۱۴ درصدی (معادل ۱۳ میلیارد و ۱۲۴ میلیون تومان) را تجربه کرد. کپشیر در این دوره ماهانه میزان درآمدی که از بازار صادراتی شناسایی کرد تقریباً شبیه به ماه گذشته بود اما؛ در بازار داخلی این شرکت شاهد کاهش درآمد بود.

روند پرنوسان کپشیر تا نیمه نخست سال جاری+بورس نیوز

همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید، روند درآمدزایی "کپشیر" در ۳ ماه گذشته همانند روند سال گذشته پیش رفته است و در پایان نیمه نخست سال جاری با اُفت درآمدزایی روبه‌رو شده است.

میزان درآمدی که این شرکت در بازار داخلی به ثبت رساند برابر با ۷۲ میلیارد و ۵۶۴ میلیون تومان بود و در مقایسه با ماه گذشته ۱۵ درصد اُفت درآمدزایی را به ثبت رساند. بیشترین درآمدزایی "کپشیر" در این دوره ماهانه مربوط به فروش پشم شیشه در بازار داخل کشور بود که سهم ۷۲.۴۷ از کل درآمد ماهانه را در اختیار داشت.

مقدار فروش ماهانه شرکت پشم شیشه ایران در ششمین ماه از سال جاری یک هزار و ۴۰ تن و ۲۳۹ هزار مترمربع ایزوگام نیز به فروش رساند. مقدار فروش "کپشیر" در شهریورماه نسبت به مردادماه ۱۳ درصد کاهش پیدا کرد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.