بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱
شرکت گلوکوزان به میانگین درآدی ۱۷۳ میلیار د تومانی رسید؛

رشد ۳۰ درصدی میانگین درآمدی "غگل" در نیمه نخست سال 

رشد ۳۰ درصدی میانگین درآمدی
"غگل" در این دوره با کسب درآمد ۱۴۶ میلیارد تومان از محل فروش محصولات خود در بازار داخلی روندی رو به رشد را ترسیم گردیده است. همان‌طور که در ابتدا ذکر شد، میانگین درآمدی این شرکت برای نیمه نخست سال جاری برابر با ۱۷۳ میلیارد تومان به ثبت رسیده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشدی ۳۰ درصدی داشته است.
کد خبر : ۲۸۶۴۵۶
نویسنده :
علی وکیلی مقدم

به گزارش بورس‌نیوز؛ شرکت گلوکوزان اقدام به انتشار آخرین گزارش عملکرد ماهانه منتهی به شهریورماه خودکرده است که در آن از رشد ۳۰ درصدی میانگین درآمدی برای دوره ۶ ماهه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته خبر داده است.

رشد ۳۰ درصدی میانگین درآمدی

"غگل" در این دوره با کسب درآمد ۱۴۶ میلیارد تومان از محل فروش محصولات خود د را بازار داخلی روندی رو به رشد را ترسیم گردیده است. همان‌طور که در ابتدا ذکر شد، میانگین درآمدی این شرکت برای نیمه نخست سال جاری برابر با ۱۷۳ میلیارد تومان به ثبت رسیده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشدی ۳۰ درصدی داشته است.
این شرکت از محل (ارائه خدمات) خود نیز درآمدزایی داشته، به‌طوری‌که از (کارمزد بسته‌بندی روغن) بیش از ۲۹۱ میلیون تومان درآمدزایی داشته است

 

رشد ۳۰ درصدی میانگین درآمدی

 

سبد درآمدی "غگل" متشکل از بسیاری از محصولات متنوع هست که در نمودار زیر به آن پرداخته‌ایم. گلوکوز و فروکتوز، به ترتیب پرفروش‌ترین محصولات شرکت گلوکوزان به شمار می‌روند. گلوکوز با فروش یک هزار و ۹۰۱ تنی در این ماه درآمدی ۴۸ میلیارد تومانی را برای این شرکت حاصل کرده است که سهمی ۳۳ درصدی از سبد درآمدی آن را شامل شده است.

 

رشد ۳۰ درصدی میانگین درآمدی

 

فروکتوز نیز با تصاحب سهم ۲۴ درصدی، درآمدی ۳۵ میلیارد تومانی را برای "غگل" حاصل کرده است. از دیگر محصولات این شرکت شامل دکستروز، پوسته، فروکتوز، گلوتن، کنجاله، نشاسته پری ژلاتینه، روغن، اکسید نشاسته می‌شود که در مجموع ۴۳ درصد از کیک درآمدی آن را شامل شده است.
پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ریسک نقد شوندگی بلای جان
با برگشت از فروش محصولات، بخش عمده‌ای از درآمدهای سرامیک‌های صنعتی اردکان ریخت؛

ریسک نقد شوندگی بلای جان "کسرا" در شهریورماه 

انتظار کاهش رشد تولید نفت در سال ۲۰۲۵
بر اساس آخرین تحلیل ولز فارگو؛

انتظار کاهش رشد تولید نفت در سال ۲۰۲۵

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.