بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۱
سهم ۴۵ درصدی سیمان تیپ ۲ از کل مقدار فروش تیرماه؛

رشد ۹ درصدی درآمد‌های "ساربیل" از فروش محصولات

رشد ۹ درصدی درآمد‌های
بیشترین میزان درآمدزایی این شرکت سیمانی از فروش محصولات در ۲۹ روز گذشته مربوط به سیمان تیپ ۲ با درآمد ۶۶ میلیارد و ۱۹۵ میلیون تومان بود.
کد خبر : ۲۸۳۲۹۱
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

سیمان آرتا اردبیل در تا پایان تاریخ بیست و نهم تیرماه ۱۴۰۳ با محصولات سیمان تیپ ۲، سیمان مرکب و سیمان مرکب/کیسه ۵۰ پا به عرضه معاملات بورس کالا گذاشت. این شرکت سیمانی محصولات خود را در ۸ روز معاملاتی به فروش رساند. 

سیمان آرتا اردبیل از ابتدای تیرماه و تا پایان بیست و نهم همین ماه ۱۰۰ هزارتن از محصولات ذکرشده را در رینگ معاملات بورس کالا مورد عرضه قرار داد، مقدار تقاضایی که مشتریان برای ۳ محصول این شرکت سیمانی به ثبت رساندند برابر با ۱۴۲ هزار و ۷۲۵ تن بود. با وجود مقدار تقاضای موجود برای محصولات سیمان آرتا اردبیل تمام محصولاتی که در این بازه زمانی مورد عرضه قرار گرفت، به فروش رسید.

رشد ۹ درصدی درآمد‌های

در این دوره بیشترین مقدار فروش مربوط به سیمان تیپ ۲ با ۴۵ هزار تن بود که ۴۵ درصد از حجم معامله را به خود اختصاص داده است. مابقی فروش محصولات سیمان آرتا اردبیل متعلق به سیمان مرکب/کیسه ۵۰ با ۴۰ هزار و ۵۰۰ تن و سیمان مرکب با ۱۴ هزار و ۵۰۰ تن بود.


بیشتر بخوانید: کاهش ۹۸۲ تنی مقدار فروش "ساربیل"


بیشترین میزان درآمدزایی این شرکت سیمانی از فروش محصولات در ۲۹ روز گذشته مربوط به سیمان تیپ ۲ با درآمد ۶۶ میلیارد و ۱۹۵ میلیون تومان بود و پس از آن سیمان مرکب/کیسه ۵۰ با کسب درآمدزایی ۴۸ میلیارد و ۸۸۱ میلیون تومانی در رده بعدی قرار گرفت

رشد ۹ درصدی درآمد‌های

سیمان آرتا اردبیل میزان درآمدی که از فروش محصولات کسب کرد نسبت به درآمد حاصل شده از فروش محصولات در ماه گذشته ۹ درصد (معادل ۱۰ میلیارد و ۹۸۵ میلیون تومان) افزایش پیدا کرد و توانست یک بازگشت از روند نزولی را تجربه کند.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کاهش ۹۸۲ تنی مقدار فروش
تولید ماهانه سیمان آرتا اردبیل ۳ هزار تن کاهش پیدا کرد؛

کاهش ۹۸۲ تنی مقدار فروش "ساربیل"

سرمایه
در مرجع ثبت شرکت ها؛

سرمایه "ساربیل" ثبت شد

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.