بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵
تلاش برای حفظ بازار‌های جهانی
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت داروئی ره آورد تامین در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ با حضور سهامداران برگزار شد.
کد خبر : ۲۸۰۵۵۷
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت داروئی رهآورد تامین در ساعت ۱۴:۰۰ روز جاری مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ شهر تهران به آدرس خیابان ولیعصر (ع) نرسیده به چهاراه پارک وی، ساختمان مجموعه فرهنگی و ورزشی تلاش برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مجمع، مدیر عامل شرکت دارویی رهاورد تامین اظهار کرد: علاوه بر حفظ سهم بازار داخلی، سهم بازار‌های جهانی نیز افزایش خواهد یافت. میزان فروش شرکت افزایش می‌یابد برخی از محصولات به صورت انحصاری تولید و به فروش میرسد خطوط تولید بعد از ۲۵ سال نوسازی می‌شود.

وی افزود: سه گواهینامه درهاور در حوزه سیستم مدیریت و GMP تمدید و فاز صنعتی تولید محصول دانش بنیان کراس پوویدن اخذ شد. هزینه تولید محصول pvpk ۲۵ نیز کاهش یافت.

مدیرعامل این شرکت دارویی در ادامه بیان کرد: علاوه بر حفظ سهم بازار داخلی، در تلاش هستیم تا سهم بازار‌های جهانی و میزان فروش این شرکت نیز افزایش می‌یابد. همچنین در نظر داریم که خطوط تولید "درهآور" را پس از ۲۵ سال نوسازی و بازسازی کنیم.

وی با اشاره به توسعه بازار‌های کشور‌های منطقه بر حفظ مزیت انحصاری تولیدات در بازار داخل و رقابت با محصولات خارجی نیز تاکید کرد.

مدیرعامل "درهآور" با اشاره بر رشد ۵۰ درصدی فروش شرکت خاطرنشان کرد: دوره وصول مطالبات از ۶۸ روز به ۳۶ روز کاهش یافته است.

وی توضیح داد: بر اساس اعلام سازمان غذا و دارو شرکت دارویی رهاورد تامین برای ترخیص بار در گمرک مجبور به پرداخت تفاوت ارز ۲۸۵۰۰ تا۴۲۵۰۰ است که این موضوع یکی از دلایلی بود که منجر به اخذ وام و تسهیلات شد.

مدیرعامل رهاورد تامین در خصوص افزایش نرخ محصولات نیز گفت: برای افزایش قیمت اقداماتی انجام شده که از طریق کدال اطلاع رسانی خواهد شد. همچنین، تلاش می‌کنیم تا با افزایش تولید PVP، مجوز صادرات را نیز دریافت کنیم.

مدیرعامل "درهآور" با اشاره به مقاصد صادراتی این شرکت گفت: ترکیه، عراق و افغانستان از بازار‌های هدف این محصول هستند.

لازم به ذکر است، در پایان مجمع، ۷۸۰ ریال سود به ازای هر سهم " رهآور" بین سهامداران تقسیم شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.