بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۴
در آخرین روز ماه جاری؛

سهامداران "غنوش" وعده گذاشتند

سهامداران
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت نوش مازندران با نماد "غنوش" روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۳۱ برگزار می‌شود.
کد خبر : ۲۸۲۸۵۹

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت نوش مازندران، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۳۱ در استان تهران، شهر تهران به آدرس میدان آرژانتین خیابان احمد قصیر خیابان هفدهم (شفق) پلاک ۲۰ طبقه همکف برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره، تعیین پاداش هیئت مدیره و انتشار اوراق بهادار غیر قابل تبدیل یا تعویض با سهام از جمله دستورات این جلسه است.

جهت رعایت ماده ۲۷ دستور العمل حاکمیت شرکتی و تایید مالکیت سهام قبل از حضور در جلسه مجمع، اعلام می‌نماید که تایید مالکیت سهام و یا وکالت سهامداران حقیقی با ارائه اصل کارت ملی و اصل وکالتنامه و نمایندگان سهامداران حقوقی با ارائه اصل کارت ملی و معرفی نامه، امکان پذیر خواهد بود.

سهامداران محترمی که امکان حضور در جلسه مجمع را ندارند، می‌توانند بصورت آنلاین مجمع مذکور را از طریق تارنمای https://majma.stream۱.ir/nooshmazandaran مشاهده و پیگیری نمایند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.