بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۹
پتروشیمی نوری شرکت برگزیده انجمن مهندسی شیمی ایران در سال ۱۴۰۳ شد
در گردهمایی اعضای حقوقی انجمن مهندسی شیمی ایران، شرکت پتروشیمی نوری به عنوان شرکت برگزیده این انجمن در سال ۱۴۰۳ معرفی شد. به گزارش صدای پول از برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی شرکت پتروشیمی نوری، در گردهمایی انجمن مهندسی شیمی ایران که با حضور کارشناسان و نخبگان شیمی کشور، پیشکسوتان دانشگاهی، فعالان اقتصادی […]در گردهمایی اعضای حقوقی انجمن مهندسی شیمی ایران، شرکت پتروشیمی نوری به عنوان شرکت برگزیده این انجمن در سال ۱۴۰۳ معرفی شد.
کد خبر : ۲۸۳۹۱۵
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی شرکت پتروشیمی نوری، در گردهمایی انجمن مهندسی شیمی ایران که با حضور کارشناسان و نخبگان شیمی کشور، پیشکسوتان دانشگاهی، فعالان اقتصادی و تنی چند از مسئولین و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محل هتل اسپیناس تهران برگزار شد، در بین یکصد و پنجاه شرکت بزرگ کشور، از پتروشیمی نوری به عنوان شرکت برگزیده در حوزه‌ی مهندسی شیمی تقدیر شد.

در این مراسم وحید تقی‌خانی عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف و دبیر انجمن مهندسی شیمی ایران، ضمن قدردانی از تلاش‌های مهندس صانعی مدیر عامل شرکت پتروشیمی نوری، به معیار‌های ارزیابی کمیته‌ی اعطای جوایز انجمن مهندس شیمی اشاره کرد و یادآور شد: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده توسط کمیته اعطای جوایز انجمن مهندسی شیمی ایران، از میان حدود یکصد و پنجاه شرکت، لوح تقدیر و تندیس این انجمن به شرکت پتروشیمی نوری تعلق می‌گیرد.

حجم بالای بومی‌سازی تجهیزات و کاتالیست‌ها و مواد شیمیایی، حرکت منسجم و برنامه‌ریزی شده در حوزه‌ی تحول دیجیتال، همکاری با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کشور، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و نوپا، اثرگذاری اجتماعی و همچنین حضور و مشارکت در مجامع و رویداد‌های علمی و فعالیت‌های بین‌المللی از جمله شاخص‌های ارزیابی شرکت‌ها و اعطای این جایزه بوده‌اند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.