بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴
وزیر پیشنهادی صمت مستحق سکانداری وزارتخانه است
اگر واردات خودرو برابر با قانون مجلس اجرایی و کیفیت خودرو‌های تولیدی ارتقا پیدا کند، بسیاری از انتظارات مردم در حوزه خودروسازی رفع خواهد شد.
کد خبر : ۲۸۴۳۱۷

به گزارش بورس‌نیوز، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از وزیر پیشنهادی صمت حمایت خواهم کرد، اظهار داشت: با حضور آقای اتابک می‌توان به رفع مشکلات حوزه صنعت، معدن و تجارت و همچنین صنعت خودرو کشور امیدوار بود. 

سلمان ذاکر با بیان اینکه وزیر پیشنهادی صمت مستحق سکانداری وزارت صمت است، عنوان کرد: کمیسیون صنایع و معادن مجلس به وزیر پیشنهادی صمت با آراء نسبی رأی مثبت داد. 

وی در ادامه اظهار داشت: امیدواریم حضور ایشان در وزارت صمت با ارائه راهکار‌های مناسب در جهت تامین نیاز‌های مردم در حوزه صنعت، معدن و تجارت از جمله افزایش تولید و کاهش قیمت خودرو که از مهم‌ترین مطالبات مردم و صنعتگران است، همراه باشد. 

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی درباره برنامه‌های وزیر پیشنهادی صمت در صنعت خودروسازی بیان کرد: ایشان در حوزه خودروسازی معتقد به مر قانون در حوزه واردات خودرو، حمایت از تولیدات داخل و ارتقای کیفیت خودرو‌های داخلی هستند. 

ذاکر تاکید کرد: اگر واردات خودرو برابر با قانون مجلس اجرایی و کیفیت خودرو‌های تولیدی ارتقا پیدا کند، بسیاری از انتظارات مردم در حوزه خودروسازی رفع خواهد شد. 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه از وزیر پیشنهادی صمت حمایت خواهم کرد، یادآور شد: با حضور آقای اتابک می‌توان به رفع مشکلات حوزه صنعت، معدن و تجارت و همچنین صنعت خودرو کشور امیدوار بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.