بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵
مدیرعامل شرکت توسعه معادن کرومیت کاوندگان بنا گفت:

"کرومیت" دارای ۱۳ پروانه بهره برداری/ اقدامات اکتشافی "کرومیت" در سایر فلزات

مدیرعامل شرکت توسعه معادن کرومیت کاوندگان بنا گفت: ما ۱۳ پروانه بهره برداری داریم که یکی از این پروانه ها، پروانه بهره برداری از منگنز است.
کد خبر : ۲۸۵۲۲۵
نویسنده :
مینا علیزاده

تورج معراجی، مدیرعامل شرکت توسعه معادن کرومیت کاوندگان بنا در گفتگو با بورس نیوز، درخصوص افزایش زنجیره محصولات اظهار کرد: ما ۱۳ پروانه بهره برداری داریم که یکی از این پروانه ها، پروانه بهره برداری از منگنز است. یکی از پلن‌های اصلی ما این است که در پروانه‌های دیگر هم مباحث اکتشافی انجام دهیم و اگر به نتیجه مطلوب برسد، به پروانه بهره برداری خواهد رسید و روی کذخایر شرکت می‌تواند اضافه شود.

وی افزود: زون ما زون کانی‌زایی فلزی است. روی فلزات دیگر نیز اقدامات اکتشافی انجام دادیم. هر کدام از این طرح‌ها اگر به نتیجه اقتصادی و گواهی کشف برسد، در کدال اطلاع رسانی خواهیم کرد. در سنوات آینده تولید محصولات دیگری را نیز در دست اقدام داریم.

معراجی درخصوص سرمایه گذاری‌های آتی بیان کرد: ما به جهت اینکه کرومیت داشتیم، به سمت تولید فروکروم رفتیم. وقتی منگنز داشته باشیم به سمت تولید فروسیلیکوم منگنز خواهیم رفت. این مجموعه از نظر معدنی و صنعتی پتانسیل بسیار بالایی دارد. اگر منگنز به میزان موردنظر برسد، فعالیت در حوزه فروسیلیکو منگنز و فرومنگنز فعالیت را گسترش می‌دهیم. اگر روی هر یک از عناصر به مرحله بهره برداری برسیم، قطعا به سمت کارخانجات فرآوری آن‌ها خواهیم رفت که این امر دور از ذهن نیست و در سنوات آینده این موضوع اتفاق می‌افتد.

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.