تجدید آگهی مناقصه انجام خدمات نصب، راه اندازی، تعمیرات اصلاحی تجهیزات سیستمهای روشنایی، شبکههای کابلی و ارتینگ
مدت قرارداد: ۲۴ ماه از تاریخ ابلاغ
مناقصه گزار: شرکت فولاد هرمزگان جنوب
نحوه دریافت اسناد: کلیه متقاضیان با ارسال اسناد ذیل به ایمیل hakimi.s@hosco.ir و یا فکس ۳۳۵۳۰۱۴۵-۰۷۶ میتوانند نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند:
۱- واریز مبلغ ۵۰۰،۰۰۰ ریال به شماره حساب ۰۱۱۱۱۱۱۱۰۰۰۰۸ نزد بانک ملی شعبه مرکزی هرمزگان، به نام شرکت فولاد هرمزگان جنوب بابت خرید اسناد مناقصه
۲- نامه اعلام آمادگی که در آن ایمیل رسمی آن شرکت به همراه شماره تماس کارشناس مربوطه ذکر شده است. لازم به ذکر است تمامی مکاتبات، اطلاعیهها و اصلاحات از طریق ایمیل مذکور به مناقصه گران اعلام خواهد گردید.
توضیحات:
۱- تضمین شرکت در مناقصه به مبلغ ۲.۴۰۰.۰۰۰.۰۰۰ (دو میلیارد و چهارصد میلیون) ریال
۲- نوع تضمین:
الف- ضمانتنامه بانکی به نفع کارفرما: مدت اعتبار تضمین بانکی حداقل سه ماه بوده و برای سه ماه دیگر نیز قابل تمدید باشد.
ب- فیش واریز وجه نقد معادل مبلغ ضمانت نامه به شماره حساب ۰۱۱۱۱۱۱۱۰۰۰۰۸ نزد بانک ملی شعبه مرکزی هرمزگان
ج- مطالبات حال شده از شرکت فولاد هرمزگان جنوب با تائید امور مالی شرکت فولاد هرمزگان جنوب
۳- شرکت کنندگان ملزم به ارائه گواهی صلاحیت ایمنی ازسازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی میباشند.
ج) جدول زمانی انجام مناقصه:
تاریخ گشایش پاکات الف و ب آخرین مهلت تحویل پاکات آخرین مهلت دریافت اسناد
۱۸/۰۶/۹۹، ۱۷/۰۶/۹۹، ۰۱/۰۶/۹۹
نکته۱: ملاک مهلت برای دریافت اسناد از مناقصه گزار، تاریخ فیش واریزی میباشد.
نکته۲: تاریخ بازگشایی پاکات ج متعاقبا اعلام خواهد شد.
متقاضیان برای آگاهی بیشتر به سایت www.hosco.ir مراجعه و یا با شماره ۴۴۸۴۳۲۱۴-۰۷۶ (امور قراردادها) تماس حاصل فرمایند. قابل ذکر است که هزینههای چاپ آگهی به عهده برنده مناقصه خواهد بود.