بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
بازدیدهای ستادی انتقال دهنده تجربیات است
مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان کردستان گفت: سلسله نشست‌ها و بازدید‌های ستادی موجب انتقال تجربیات و بارگذاری داشته‌های استان‌های مختلف است.
کد خبر : ۲۷۷۰۷۸

به گزارش بورس نیوز، خالد مظفری، مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان کردستان در جلسه آغازین کارگروه نظارت و پایش سازمان در محل ساختمان این اداره کل تشکیل شد، اظهار کرد: سلسله نشست‌ها و بازدید‌های ستادی موجب انتقال تجربیات و بارگذاری داشته‌های استان‌های مختلف است.

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان کردستان در ادامه با بیان اینکه کارکنان استان‌ها دارای سلامت کامل اداری هستند، افزود: وجدان بالای کاری و سلامت اداری از ارکان مهم راهبری و حکمرانی مدیران استانی به حساب می‌آید که خوشبختانه سازمان در استان‌ها چنین پتانسیلی را دارد.

وی تعداد نیرو‌های استان تحت مدیریت خود را ۲۹ تن اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۳ تن رسمی، ۳نفر قراردادی و بقیه عزیزان از افراد شرکتی و حفاظتی هستند که به اتفاق فعالیت‌های مثبت و درخشان پرشماری را در کردستان انجام داده و می‌دهند.

مظفری پیش بینی و تعهد فروش تعیین شده برای کردستان را برای سال جاری ۴۵۰ میلیارد ریال گفت و خاطر نشان کرد: به همت و تلاش ویژه همکارانم این عدد در نه ماهه گذشته بیش از ۴۸۰ میلیارد ریال رسیده و تا پایان سال اضافه‌تر نیز می‌شود که این مهم بیانگر همکاری صمیمانه و دلسوزانه کارکنان کردستان در انجام امور مربوط است.

 وی اضافه کرد: در راستای فعالیت‌های اجتماعی و عام المنفعه بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال کالا‌های مختلف در اختیار دستگاه‌های حمایتی، چون کمیته امداد و بهزیستی قرار داده ایم.

مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان کردستان، میزان استرداد را در سال‌جاری ۶۰ میلیارد ریال بیان کرد و اظهار داشت: کمترین میزان انهدام را در سطح کشور داشته ایم و این نشان از همکاری و تعامل گسترده با مردم و دستگاه‌های اجرایی سطح استان است.
وی ادامه داد: در حوزه تعیین تکلیف اموال غیرمنقول و اسنادی که باید به نام دولت شود دارای رتبه‌ای مطلوب هستیم و جایگاه دوم کشور را در اختیار داریم.

مظفری در خاتمه با بیان اینکه اموال تملیکی استان کردستان در خدمت رسانی به مردم بدون نقص و عیب نیست، تصریح کرد: با تعاملات بسیار مطلوب و برنامه ریزی‌های صورت پذیرفته تلاش کرده و می‌نماییم تا در راستای رسیدن به اهداف تعیین شده سازمان و وزارت امور اقتصادی و دارایی گام‌های موثری و مفیدی برداریم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.