بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۸
حضور مدیرعامل و کارکنان بسیجی سازمان اموال تملیکی در تشییع شهید گمنام
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در مراسم وداع، تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام حضور یافت.
کد خبر : ۲۷۹۶۳۶

به گزارش بورس نیوز، سید عبدالمجید اجتهادی را در مراسم وداع، تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام در محوطه حیاط وزارت امور اقتصادی و دارایی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید سعید بهروزی سازمان و جمعی از کارکنان بسیجی این ارگان همراهی می‌کردند. 

اجتهادی در حاشیه این مراسم، شهیدان را چراغ‌های فروزان معرفی کرد و بیان داشت: این چراغ‌های فروزان همیشه راه‌های صحیح را به مردم نشان می‌دهند و اینکه هرازچندگاهی با ورود به شهرها، طراوت و روحیه ایثار را برای ما به ارمغان می‌آورند، نشانی از زنده بودن شهدا و تأثیرگذاری آن‌ها بر زندگی ما است.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی عطر حضور شهدا را برای همگان قابل درک دانست و اظهار داشت: این عطر به فراخور درک حضور مردم و افراد مختلف از شهدا، متفاوت است و آرمان‌های شهدا و امام راحل را باید زنده نگهداریم و یکی از مهمترین این راه‌ها حضور در محافل شهیدان گرانقدر در هر نقطه و مکانی است.

وی تدفین شهدا در اماکن اداری را قابل تحسین برشمرد و خاطرنشان کرد: این اقدام شایسته تحسین است و نوعی نظارت شهدا به عنوان حاضر و ناظر بر همه رفتار‌های مدیران را تداعی کرده و نشان می‌دهد که در نتیجه عملکرد مسئولان، خروجی خود را نشان خواهد داد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.