بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱
رشد چشمگیر درآمد ماهانه بیمه ملت در مقایسه بال سال گذشته؛

ثبت تراز مثبت ۲۸۲ درصدی از سوی بیمه ملت

ثبت تراز مثبت ۲۸۲ درصدی از سوی بیمه ملت
"ملت" در فروردین ماه سال جاری میزان درآمدی که از فروش حق بیمه در رشته بیمه‌های مختلف شناسایی کرد نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد قابل توجه ۱۰۳ درصد را از خود بر جای گذاشت.
کد خبر : ۲۸۰۷۰۰
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

بیمه ملت در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین ماه سال ۱۴۰۳ مجموع درآمد ارائه‌شده از فروش حق بیمه طی دوره را ۲۸۱ میلیارد تومان شناسایی کرد و میزان خسارت پرداختی سود پرداختی سپرده‌های سرمایه‌گذاری "ملت" در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ برابر با ۷۳ میلیارد تومان بود، همچنین نکته مهم در گزارش فعالیت ماهانه بیمه ملت در اغاز سال مالی مربوط به ترازمثبت این شرکت بیمه‌ای است که عدد مثبت ۲۸۲ درصد (۲۰۷ میلیارد تومان) را نشان می‌دهد.

روند درآمدزایی بیمه ملت از فروش حق بیمه‌ها

"ملت" در فروردین ماه سال جاری میزان درآمدی که از فروش حق بیمه در رشته بیمه‌های مختلف شناسایی کرد نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد قابل توجه ۱۰۳ درصد را از خود بر جای گذاشت. بیشترین میزان درآمدی که بیمه ملت طی دوره یک‌ماهه از محل فروش حق بیمه به بیمه‌شدگان کسب کرد مربوط به بخش «ثالث-اجباری» با ۸۵ میلیارد تومان بود.

ثبت تراز مثبت ۲۸۲ درصدی از سوی بیمه ملت

دیگر بخش درآمدزای "ملت" نیز در اختیار رشته بیمه «زندگی-اندوخته‌دار» با ۴۴ میلیارد تومان شناسایی بود، بخش ثالث-اجباری در فروردین ماه ۳۰ درصد از کل درآمد‌های ارائه‌شده از محل فروش حق بیمه را به خود اختصاص داد. میزان خسارت پرداختی بیمه ملت در فروردین ماه به بیمه‌شدگان مبلغی برابر با ۷۳ میلیارد تومان به ثبت رسید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.