بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۰
افزایش درآمد ۶۵ میلیارد تومانی ددانا نسبت به دوره مشابه سال گذشته؛

فروش ۶ میلیون ویال توسط "ددانا"

فروش ۶ میلیون ویال توسط
درآمد عملیاتی که داروسازی دانا در اردیبهشت ماه به ثبت رساند نسبت به سال گذشته تغییر ۶۵ میلیارد تومانی را به همراه داشت و توانست رشد ۱۷ درصدی را در کارنامه خود شناسایی کند.
کد خبر : ۲۸۱۶۷۳
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت داروسازی دانا در عملکرد یک ماهه منتهی به پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ میزان درآمدی که از فروش محصولات تولیدی خود در سامانه کدال به ثبت رساند برابر با ۴۵۳ میلیارد تومان بود. "ددانا" از ابتدای سال مالی تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ میزان درآمد تجمیعی که از خود بر جای گذاشت بالغ‌بر ۸۴۷ میلیارد تومان بود و همچنین لازم به ذکر است که این شرکت داروئی میزان سرمایه ثبت شده خود در این دوره را ۲۴۰ میلیارد تومان به ثبت رسانده است.

فروش ۶ میلیون ویال توسط ددانا+بورس نیوز

میزان درآمد شناسایی‌شده "ددانا"

میزان درآمدی که داروسازی دانا در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از خود بر جای گذاشت نسبت به یک‌ماهه گذشته ۱۵ درصد اافزایش داشته است و همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید روند ریزش درآمد‌های "ددانا" در اسفندماه به پایان رسید و از آغاز سال مالی جدید به روند صعودی دست پیدا کرده و همان‌طور که مشاهده می‌کنیم روند درآمدزایی این شرکت دارویی با افزایشی که به همراه داشته از عملکرد سال گذشته خود فاصله گرفته است.

درآمد عملیاتی که داروسازی دانا در اردیبهشت ماه به ثبت رساند نسبت به سال گذشته تغییر ۶۵ میلیارد تومانی را به همراه داشت و توانست رشد ۱۷ درصدی را در کارنامه خود شناسایی کند. این شرکت داروئی میزان درآمدی که در دومین ماه از سال جاری در کارنامه مالی خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات در بازار داخلی و ارائه خدمات بود.

فروش ۶ میلیون ویال توسط ددانا+بورس نیوز

بیشترین میزان درآمدی که "ددانا" از فروش محصول در این دوره کسب کرد متعلق به «ویال» با ۱۳۷ میلیارد تومان بود که این رقم در بازار داخلی شکل گرفت و مقدار فروش این محصول نیز نزدیک به ۶ میلیون عدد بوده است.

مقدار فروش محصولات "ددانا"

شرکت داروسازی دانا در اردیبهشت ماه سال جاری، تعداد فروش این دوره ماهانه را برابر با ۱۸۸ میلیون به ثبت رسانده که این عدد نسبت به ماه گذشته با رشد ۱۸ درصدی روبه‌رو بوده و از ابتدای سال مالی تا انتهای سال ۱۴۰۳ نیز تعداد فروش محصولات دارویی این شرکت بالغ‌بر ۳۴۷ میلیون بوده است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.