بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۵
در بیستمین روز ماه جاری؛

شصفها"، آماده برگزاری مجمع

شصفها
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پترو شیمی اصفهان با نماد "شصفها" روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۰ برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۲۸۲۳۶۹

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی اصفهان، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۴:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۰ در استان اصفهان، شهر اصفهان به آدرس اصفهان کیلومتر ۵ بزرگراه آزادگان بلوار اختصاصی پتروشیمی اصفهان شرکت پتروشیمی اصفهان برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

از کلیه سهامداران محترم و یا نمایندگان قانونی آنان درخواست می‌گردد جهت دریافت برگه ورود به جلسه در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۰ راس ساعت ۱۳ با در دست داشتن کارت ملی، وکالتنامه یا مدرک نمایندگی معتبر در محل مذکور مراجعه نمایند. لازم به ذکر است پیرو ابلاغیه شماره ۱۲۲/۱۲۸۴۴۱ مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۰ سازمان بورس و اوراق بهادار، برگزاری جلسه مجمع همزمان به صورت آنلاین و از طریق مراجعه به سایت شرکت به آدرس www.epciran.com و به صورت مجازی قابل مشاهده بوده و سهامداران محترم می‌توانند سوالات خود را مطرح نمایند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سقوط آزاد فروش ماهانه
مثدار فروش پتروشیمی اصفهان از سال گذشته نیز کمتر بود؛

سقوط آزاد فروش ماهانه "شصفها"

با اعلام شرکت پتروشیمی اصفهان؛

"شصفها" ملزم به پرداخت بدهی "شپنا" شد

۱۰ شرکت به مجمع سالیانه خواهند رفت + نتایج مجامع
حضور شرکت‌ها در مجامع عمومی و فوق‌العاده ۲ رقمی شد؛

۱۰ شرکت به مجمع سالیانه خواهند رفت + نتایج مجامع

ارسال نظر