بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۲
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری صنعت پتروشیمی ساختمان خلیج فارس با نماد "وپسا" در نوزدهمین روز تیرماه برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۲۸۲۴۳۴

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری صنعت پتروشیمی ساختمان خلیج فارس، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۹ در استان تهران، شهر تهران به آدرس خیابان شیخ بهایی جنوبی، شهرک والفجر، خیابان ایران‌شناسی، خیابان نهم، پلاک ۶، ساختمان شماره ۲، ساختمان مدیریت صنعتی، سالن همایش پویش می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

دریافت برگ حضور در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه از ساعت ۰۹:۳۰ در محل سالن همایش پویش برای کلیه صاحبان سهام و یا وکیل یا قائم‌مقام قانونی اشخاص حقیقی صاحب سهم یا نماینده یا نمایندگان شخص حقوقی صاحب سهم امکانپذیر میباشد. آن دسته از سهامداران محترم که امکان حضور در مجمع را ندارند، می‌توانند مجمع مذکور را به‌صورت آنلاین، از طریق مراجعه به سایت http://www.aparat.com/vapsagroup/live و پیام‌رسان http://www.instgramcom/vapsagroup ملاحظه فرمایند. توجه: • برای نمایندگان سهام‌داران حقوقی، به‌همراه‌داشتن اصل کارت ملی و کپی آن، معرفی‌نامه معتبر در سربرگ شرکت و امضای اشخاص دارنده امضای مجاز و ممهور برای دریافت برگه ورود و برگ رأی الزامی است. • لازم به ذکر است تنها وکالت‌نامه‌های رسمی محضری و با تأیید امضای موکل توسط دفاتر اسناد رسمی به همراه‌کارت ملی قابل‌قبول خواهد بود. • کارت ورود به مجمع از یک ساعت پیش از آغاز جلسه، در محل برگزاری مجمع و پس از اخذ مدارک ذکر شده صادر می‌گردد. • صورت‌های مالی و گزارش فعالیت هیئت‌مدیره به‌صورت فیزیکی در مجمع توزیع نخواهد شد، بنابراین از سهام‌داران عزیز درخواست می‌شود که این اطلاعات را از سایت کدال دریافت نمایند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.