بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
مدیر ارشد بازاریابی شرکت ارتباطات رایتل:

"رایتل، پلی به آینده هوشمند" شعار نیست

مدیر ارشد بازاریابی شرکت ارتباطات رایتل گفت: "رایتل پلی به آینده هوشمند" شعار نیست و اینجا قابل بررسی و تست است. بعد از نمایشگاه نیز می‌توانند سرویس‌ها را استفاده کنند و به سمتی بروند که هر روز بتوانیم محصولات جذاب‌تری داخل جامعه داشته باشیم.
کد خبر : ۲۸۲۶۲۴
نویسنده :
مینا علیزاده

صالح بنی اسد، مدیر ارشد بازاریابی شرکت ارتباطات رایتل در گفتگو با بورس نیوز، در خصوص هدف از شرکت در نمایشگاه الکامپ اظهار کرد: در این نمایشگاه شعار ما "رایتل؛ پلی به آینده هوشمند" است. رویکرد ما کاملا مبتنی بر هوش مصنوعی و هوشمندسازی است. با این هدف آمدیم که هوش مصنوعی را در اختیار مردم و متخصصین قرار دهیم و نیز راهکار‌های هوشمندسازی را برای صنایع داشته باشیم.

وی افزود: ما در این نمایشگاه سه راهکار اصلی مبتنی بر هوش مصنوعی داریم. سرویس هوش مصنوعی بر پایه GPU یا پردازشگر‌های گرافیکی که برای پردازشگر‌های سنگین بسیار مهم و CLOUD BASE هستند، در نمایشگاه قابل ارائه است.

بیشتر بخوانید: رایتل؛ آماده ورود به بازار سرمایه/ عمده سود "شستا" از درآمدهای عملیاتی است

بنی اسد در این باره ادامه داد: در کنار آن سرویس APA Marcet Place سرویس WorkFlow Management را داریم. آدم‌ها چه متخصص برنامه نویسی باشند یا نباشند می‌توانند از سرویس WorkFlow Management استفاده کنند که نیاز به کدنویسی ندارد. همچنین در کنار این سرویس ها، سرویس‌هایی داریم که می‌توانند در تجاری سازی محصولات خلاقانه و نوآورانه کمک کنند.

مدیر ارشد بازاریابی شرکت ارتباطات رایتل درخصوص هوشمندسازی صنایع بیان کرد: رویکرد رایتل در حوزه هوشمندسازی صنایع هوشمندسازی معدن ها، صنایع نفت گاز و پتروشیمی، صنایع حمل و نقل هوشمند، کشاورزی و دامپروری است که در این نمایشگاه به صنایع ارائه می‌دهیم.

وی همچنین گفت: در حوزه محصولات خانگی سرویس "پروسیم" و "پرونت" را داریم. این سرویس‌ها محدودیت‌هایی که از بیرون ایران به کاربران اینترنت ایرانی اعمال می‌شود، را برطرف می‌کند. مثل محدودیت‌های گوگل، سرویس‌های ادوبی و سرویس‌های گیم که با ارائه سرویس پروسیم که سیم کارت جدید رایتل است و در نمایشگاه از آن رونمایی شده و پرونت که اینترنت LTE ثابت است را حل کردیم تا دغدغعه‌های مردم عادی صنایع و متخصصین را برطرف کنیم.

بنی اسد با اشاره به وجه تمایز رایتل نسبت به رقبا بیان کرد: ما خودمان را عملا اپراتور اصلی هوشمندسازی با توجه به سرویس‌هایی که داریم ارائه می‌دهیم، می‌دانیم. ما اینجا یک سرویس یا پلتفرم خاص را مد نظر نداریم. راهکاری ارائه می‌دهیم که همه نیاز‌های یک مجموعه چه صنعتی و چه استارتاپی را کاملا برطرف می‌کنیم. این سرویس‌ها کاملا خاص هستند و نیاز‌ها را پوشش می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه B۲C سرویس "پروسیم" و "پرونت" در بازار وجود ندارد و محدودیتی است که خبرنگار، دانشجو به عنوان کسی که دنبال مقالات علمی است، اینفلوانسر، دیجیتال مارکتر‌ها و فری لانسر‌ها به آن نیاز دارند و این‌ها وجه تمایز‌هایی است که ما در نمایشگاه روی آن تاکید داریم و هدف این است که یکسری از نیاز‌های جامعه را برطرف کنیم.

مدیر ارشد بازاریابی شرکت ارتباطات رایتل گفت: در روز‌های آتی نیز در نمایشگاه حضور داریم و خوشحال می‌شویم که مردم و متخصصان بیایند و سرویس‌های جدید رایتل را مشاهده کنند. ببینند که "رایتل پلی به آینده هوشمند" شعار نیست و اینجا قابل بررسی و تست است. بعد از نمایشگاه نیز می‌توانند سرویس‌ها را استفاده کنند و به سمتی بروند که هر روز بتوانیم محصولات جذ اب تری داخل جامعه داشته باشیم.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
آرمین
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۲
برو مرد حسابی همین الان از رن شیرینگ همراه اول با کیفیت پایین استفاده می کنیم! بعد ۷ سال VoLte و ViLte نداری!