بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
درآمد عملیاتی داروسازی دانا هم تراز با ۳ ماه نخست سال گذشته؛

بازار صادراتی وارد چرخه درآمدزایی "ددانا" شد

بازار صادراتی وارد چرخه درآمدزایی
"ددانا" در این دوره ماهانه میزان درآمدی که به دست آورد، از فروش محصولات در بازار داخلی و خارجی بود. حضور در بازار صادراتی در سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۳ برای اولین بار رخ داده است.
کد خبر : ۲۸۲۹۰۰
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت داروسازی دانا در گزارش فعالیت ماهانه خود که در انتهای خردادماه سال جاری در کدال منتشر کرد، میزان درآمد عملیاتی خود را در این دوره یک ماهه برابر با مبلغ ۴۳۴ میلیارد تومان به اطلاع سهامداران رساند و همچنین مقدار فروش این دوره برابر با ۱۸۵ میلیون عدد بود.. این شرکت دارویی از ابتدای سال مالی تاکنون توانسته از فروش محصولات خود به درآمد تجمیعی یک هزار و ۲۸۲ میلیارد تومانی دست پیدا کند.

بازار صادراتی وارد چرخه درآمدزایی ددانا شد+بورس نیوز

این شرکت داروئی میزان سرمایه ثبت شده خود در این دوره را ۲۴۰ میلیارد تومان به ثبت رساند و لازم به ذکر است که "ددانا" در این دوره ماهانه میزان درآمدی که به دست آورد، از فروش محصولات در بازار داخلی و خارجی بود. حضور در بازار صادراتی در سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۳ برای اولین بار رخ داده است.

عملکرد درآمدزایی داروسازی دانا 

میزان درآمدی که داروسازی دانا در خردادماه سال ۱۴۰۳ از خود بر جای گذاشت نسبت دوره مشابه سال گذشته رشد ۳ درصدی را به همراه داشته است و همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید این شرکت دارویی در ۳ ماه نخست سال جاری توانست عملکردی همانند سال گذشته خود را به ثبت برساند.


بازار صادراتی وارد چرخه درآمدزایی ددانا شد+بورس نیوز 
بیشترین میزان درآمدی که "ددانا" از فروش محصول در این دوره کسب کرد مربوط به «کپسول نرم» با ۱۶۶ میلیارد تومان بود که این مبلغ از فروش محصول در بازار داخلی شکل گرفت و مقدار فروش این محصول نیز ۱۰۹ میلیون عدد بوده است. محصولاتی که در بازار صادراتی به فروش رسیدند و از فروش آن‌ها کسب درآمد انجام شد شامل ویال، سوسپانسیون، کپسول نرم، کپسول سخت می‌شود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.