بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۷
موفقیت بزرگ ایمن خودرو شرق در تولید واحد کنترل‌کننده کیسه هوای خودرو
آغاز تولید واحد کنترل‌کننده کیسه هوای خودرو تولید واحد کنترل کننده کیسه هوای خودرو (ACU) با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در شرکت ایمن خودرو شرق آغاز شد.
کد خبر : ۲۸۳۴۰۷

به گزارش بورس نیوز در مراسمی با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، شرکت ایمن خودرو شرق، تولید واحد کنترل‌کننده کیسه هوا که توسط متخصصان این شرکت داخلی‌سازی شده است را آغاز کرد.  
در حاشیه این مراسم، علیمردان عظیمی، ضمن تقدیر از تلاش‌های ایمن خودرو شرق، گفت: این موفقیت نشان‌دهنده توانمندی‌های صنعت خودروسازی کشور و ظرفیت بالای متخصصان ایرانی است.  
وی با تاکید بر این‌که به حمایت از پروژه‌های مشابه و توسعه فناوری‌های نوین در صنعت خودروسازی ادامه خواهیم داد، افزود: در مجموعه ایران‌خودرو شرکت‌های توانمندی در حال فعالیت هستند که با داخلی‌سازی قطعات نقش قابل توجهی در تامین به موقع و همچنین کاهش بهای تمام شده تولید دارند.
عظیمی افزود: شرکت ایمن خودرو شرق از زیرمجموعه‌های شرکت راهبردی سرمایه‌گذاری سلیم متعلق به کارکنان گروه صنعتی ایران‌خودرو است که با تعریف پروژه‌های توسعه‌ای و داخلی‌سازی قطعات، زمینه خودکفایی بیش‌تر صنعت خودرو را فراهم می‌کند.
مدیرعامل شرکت ایمن خودرو شرق، تولید کننده تجهیزات ایمنی خودرو نیز در این مراسم اظهار کرد: تولید داخلی ACU کیسه هوا، گام بزرگی در راستای ارتقای صنعت خودروسازی کشور و کاهش وابستگی به واردات قطعات است. با تلاش بی‌وقفه تیم تحقیق و توسعه و همکاری نزدیک با سایر شرکت‌های داخلی و بین‌المللی، توانستیم به این موفقیت بزرگ دست یابیم.
 مسعود آهن‌فروشان درخصوص فرآیند داخلی سازی و تولید در این پروژه گفت: ما با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها و بهره‌گیری از دانش فنی متخصصان داخلی، توانسته‌ایم محصولی باکیفیت و مطابق با استاندارد‌های جهانی تولید کنیم. همچنین با استفاده از روش‌های نوین کنترل کیفیت، اطمینان داریم که ACU تولیدی ما دارای بالاترین سطح ایمنی و قابلیت اطمینان است.  
 ایمن خودرو شرق از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری سلیم، در راستای تامین بخشی از نیاز کشور به قطعات خودرو، طراحی و ساخت کمربند‌های ایمنی را انجام می‌دهد و در حال حاضر کمربند ایمنی انواع خودرو‌ها را مطابق استاندارد‌های روز تولید می‌کند.  
 این شرکت در راستای توسعه محصول، طراحی و تولید ایربگ‌های راننده و سرنشین را با مشارکت شرکت‌های اروپایی و آسیایی از سال ۱۳۸۶ آغاز کرده و هم اکنون در سایتی به مساحت سه هکتار در شهرک صنعتی بینالود، انواع ایربگ خودرو را تولید می‌کند.  
در راستای توسعه بازار، استراتژی تامین و تولید محصولات جدید در حوزه قطعات الکترونیکی از قبیل رادیو پخش، سنسور حرارتی، سوییچ غیرفعال سازی ایربگ و سامانه کنترل سیستم سوخت‌رسانی خودرو (EMS) نیز در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.