بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷
امضای تفاهم نامه همکاری بانک سپه و اتاق اصناف ایران
تفاهم نامه همکاری مشترک در راستای توسعه تعاملات و افزایش همکاری های دوجانبه، به امضای دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه و دکتر صفایی رئیس اتاق اصناف ایران رسید.
کد خبر : ۲۸۴۰۴۱
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، آیت‌اله ابراهیمی، مدیرعامل بانک سپه در مراسم امضای این تفاهم نامه که با حضور اعضای هیات مدیره، هیات عامل و مدیران ارشد بانک برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات و خدمات اتاق اصناف، گفت: همکاری و تعامل این دو مجموعه، فرصت بزرگی برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به مردم عزیز کشورمان فراهم می‌کند.

ابراهیمی با اشاره به ظرفیت‌های بزرگ بانک سپه در بازار پولی و مالی کشور، خاطرنشان کرد: این بانک در حال حاضر ضمن بهره‌مندی از سرمایه انسانی جوان، توانمند و مستعد، با بکارگیری فناوری‌های نوین بانکی و استفاده از شبکه گسترده بانکداری الکترونیک از آمادگی کافی و ظرفیت‌های مناسب برای انجام ماموریت‌های بزرگ داخلی و بین المللی برخوردار است.

ابراهیمی با اشاره به تجارب ارزنده بانک سپه در همکاری با صنوف مختلف، ابراز امیدواری کرد تا با هم‌افزایی و همکاری این دو مجموعه و استفاده از قابلیت‌های بزرگی که در دو طرف وجود دارد، امضای تفاهم نامه همکاری مشترک مثمر ثمر واقع و موجب گره گشایی بیشتر از مشکلات هم میهنان عزیز شود.

در ادامه، صفایی رئیس اتاق اصناف ایران نیز با قدردانی از خدمات بانک سپه، گفت: این دو مجموعه قابلیت‌های بسیاری دارند که استفاده صحیح از این ظرفیت‌ها و افزایش تعاملات می‌تواند منشأ ارائه خدمات بزرگ به ذی‌نفعان آن‌ها باشد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.