بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱
۷۶ درصد از محصولات عرضه‌شده اروند به فروش رسید؛

کسب درآمد ۸۷۸ میلیارد تومانی اروند در ۱۰ روز معاملاتی

کسب درآمد ۸۷۸ میلیارد تومانی اروند در ۱۰ روز معاملاتی
مقدار تقاضای موجود برای محصولات اروند ۴۹ هزار و ۶۸۲ تن به ثبت رسید که در انتها مجموع معاملات این پتروشیمی ۳۸ هزار و ۹۴۱ تن شناسایی شد.
کد خبر : ۲۸۴۱۴۰
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

پتروشیمی اروند از ابتدای مردادماه تا انتهای بیستم همین ماه با ۳ محصول وارد معاملات بورس کالا شد. محصولاتی که پتروشیمی اروند با آن‌ها وارد عرصه بورس کالا شد شامل پلی وینیل کلراید E۶۶۴۴، پلی وینیل کلراید S۶۵ و سود کاستیک می‌شود. مجموع مقدار عرضه محصولات پتروشیمی اروند در این دوره بیست روزه ۵۱ هزار و ۱۱۰ تن به ثبت رسید.

فروش محصولات پتروشیمی اروند در ۱۰ روز معاملاتی اتفاق افتاد. مقدار تقاضای موجود برای محصولات اروند ۴۹ هزار و ۶۸۲ تن به ثبت رسید که در انتها مجموع معاملات این پتروشیمی ۳۸ هزار و ۹۴۱ تن شناسایی شد. مقدار حجم معامله محصولات اروند دربرگیرنده‌ی ۷۶ درصد از مقدار عرضه این پتروشیمی بود.

کسب درآمد ۸۷۸ میلیارد تومانی اروند در ۱۰ روز معاملاتی+بورس نیوز

پتروشیمی اروند در تاریخ ذکرشده به ارزش معامله ۸۷۸ میلیارد تومانی دست پیدا کرد که در این میان بیشترین میزان درآمدزایی را محصول پلی وینیل کلراید S۶۵ با ۶۶۵ میلیارد تومان در اختیار داشت و پس از آن سود کاستیک با ۱۷۱ میلیارد تومان در جایگاه بعدی قرار داشت. 

میزان درآمدی که از فروش محصول پلی وینیل کلراید S۶۵ به دست آمد شامل ۷۵ درصد از درآمد‌های به دست آمده تا پایان بیستم مردادماه بود. لازم به ذکر است که این محصول به ۲ صورت نقد و اعتباری مورد تسویه قرار می‌گیرد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.